Thursday, January 31, 2013

Lush Cupcake fresh face mask review

šįkart nusprendžiau parašyt savo atsiliepimą apie išties gerą produktą :). kaip jau tikriausiai dauguma lietuvaičių žinot, jog Vilniuje, pc Panoramoje prieš pat Kalėdas atsidarė per pastaruosius metus ypač išgarsėjusi LUSH parduotuvė. kai tai sužinojau, negalėjau patikėt savo akimis ir tikrai maniau, kad sapnuoju. bet tai tiesa, pagaliau turim gigantiško populiarumo ir kokybės parduotuvę ir mūsų mažoje Lietuvėlėje. iš tiesų kai pirmą kartą joje apsilankiau, man ten viskas keistai smirdėjo. matyt, nebuvau pratusi prie tokių kvapų. tačiau po antro apsilankymo viskas apsivertė 180 laipsnių kampu ir jau kvepėjo :D dar vienas trikdantis dalykas buvo tai, jog parduotuvė ne itin didelė, o prekių joje tikrai daug, ir vos tik įėjusi nežinojau, į kurią pusę eit ar ką daryt. tačiau dabar jau gaudausi ir esu labai laiminga vos tik pagalvojus, kad mes ją turim. taigi pirmasis mano pirkinys LUSH parduotuvėje, buvo ne kas kitas, o šviežia kaukė riebiai paauglių odai Cupcake. 


iš tikrųjų man ji labai patinka ir manau, jog tai bus tas produktas, kurį vis pirksiu ir pirksiu. visų pirma, ši kaukė labai skaniai kvepia šokoladu ir mėtomis. ir ne tik dėl mėtų ji labai atgaivina, bet ir dėl to, ją reikia laikyti šaldytuve. taigi ši procedūra tapo labai maloni :)


taip pat ji puikiai atlieka savo darbą. pašalina nešvarumus, labai gerai išdžiovina spuogelius ir manau, kad pašalina riebalų perteklių.


dėl to, kad yra pagaminta iš šviežių produktų ji galioja tik mėnesį ir kainuoja 31lt. naudojant du kartus per savaitę man jos užteko kaip tik ir dar kiek pritrūko, tačiau kaina šiek tiek kandžiojasi. bet manau, kad ši kaukė tikrai jos verta.

laukiu nesulaukiu, kuomet išnaudosiu dabar naudojamas priemones ir vėl eisiu į LUSH. kadangi esu labai išranki kvapams, tačiau kartu ir pamiškusi dėl jų, LUSH parduotuvė man tarsi rojus.

o kokias jūs prekes jau spėjote išbandyti ir kokią nuomenę susidarėte? o galbūt neišbandėte, bet tieisog nekantraujate? 


                                                                                                        

                                                                                                      ~ Goda


4 comments:

  1. Aš jau ir ne paauglė, tačiau su spuogeliai tenka kovoti, taigi I want this one, I want this one :)
    Ryt tikrai keliausiu į Lush naujų produktelių paieškoti :)

    ReplyDelete
  2. dar girdėjau kad gera kaukė nuo spuogų yra Cosmetic mirror, bet jinai jau nebe paaugliam. tik ji su česnakais, tad smirda :D
    aš spėju taip pat ryt kūlverščiais bėgsiu į Lush :D labai nekantrauju išbandyti jų bath melts

    ReplyDelete
  3. O taip, Cosmetic warrior buvo mano apmąstymų sąraše, bet kažkaip tas kvapas išgąsdino, tad pasirinkau Love Lettuce :D

    ReplyDelete