Saturday, December 22, 2012

Christmas (my christmas tree & wishlist)

senokai čia berašiau.net neįsivaizduoju kodėl. šį kartą apimta Kalėdinės dvasios nusprendžiau parašyt postą susijusį su Kalėdomis. visų pirma, tai mūsų namams labiausiai Kalėdinės dvasios suteikiantis akcentas - kalėdinė eglutė. nepatingėjau ir nufotografavau :D na, nieko įpatingo. jau atrus metus iš eilės savo kalėdinę eglutę puošiam tradicinėmis spalvomis, karolių girliandomis ir, žinoma, lemputėmis.




jeigu atvirai, kalėdinių dovanų vis dar neturiu, ir tai mane varo į neviltį. buvau susiplanavusi, kad dovanų važiuosiu pirkt per paskutines dvi savaites prieš atostogas. deje, sugebėjau mokykloj pasigaut virusą ir susirgt plaučių uždegimu. taigi teturiu vieną dovaną, kurią suspėjau nupirkt prieš savo šlovingąjį susirgimą. galbūt rytoj, ar net pirmadienį važiuosiu su Indre (my best friend for ever and ever and ever..and ever) ieškot likusių dovanų. ir vienas iš prekybos centrų, ir turbūt pirmasis, bus Panorama. nekantrauju į ją nuvažiuot vien tik dėl neseniai joje atsidariusios UK populiarios ,,LUSH'' (!!!) parduotuvės. apie ją sužinojau iš vienos blogerės ir nuo pat tos akimirkos tik ir galvoju, kaip tik greičiau pasveikt ir skriete nuskriet į Panoramą :D bent jau pauostinėt ir rankose palaikyt jų produktų, nes, manau, kad jų kainos Lietuvoje sumuš visus rekordus.
nepaisant to, aš vis dar sergu, tačiau dvi savaites neišsišt nosies iš namų niekur kitur, tik į polikliniką yra žiauru. jaučiuosi įkalinta antibiotikų ir vaistų nuo kosulio liūne. rimtai. o ir pirkti dovanas po Kalėdų bus labai keista, o jaustis keistai aš nemėgstu. tai va.
nepaisant to, kad gerokai nukrypau nuo temos, grįžtu prie jos ir..kad šis įrašas nebūtų pernelyg trumpas, nusprendžiau pasireikšt dar šiek tiek ir paviešint savo ,,dear Santa'' tipo wishlistą. 







 (<---)

1. Naked 2 palette by Unban Decay. besidominčiom mada nieko nereikia aiškinti :D iš esmės tai puikios kokybės ir pigmentacijos šešėlių paletė. kodėl ne pirmoji? dėl to, kad antroje paletėje daugiau žemiškų kasdienių tonų. nemėgstu mėlynų ar kokių kitų neįprastų šešėlių spalvų, dėl to renkuosi man naudingesnį variantą, nes žinau, kad šios paletės šešėlių naudosiu daugiau, o pirmosios keletas būtų tiesiog nepaliesti.
2.Clarisonic mia. ką čia ir bepasakysi. šia aparačiukas būtų puiki atgaiva mano veido odai po sunkios dienos :}
3. Zara ankle boots with block heel. jau seniai noriu aukštakulnių, bet Lietuvoje tinkamų nerandu. tad nusprendžiau paieškot interneto platybėse ko nors man patrauklaus. o nuėjusi į Zaros tinklalapį niekada nenusiviliu. šis kartas buvo ne išimtis. radau man idealų variantą. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/lt/en/zara-W2012/269191/1048116/ANKLE%20BOOT%20WITH%20BLOCK%20HEEL
4. tiesą pasakius, radau ne tik aukštakulnius rudeniui, bet ir vasarai. man jos tokios gražios ir, ir, ir tiesiog idealios. net neturiu žpdžių :D nu idealu ir tiek..http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/lt/en/zara-W2012/269191/886042/PLATFORM%20HEEL%20SANDAL
5. savo dabartiniu foroaparatu nesiskundžiu, bet visgi norėtųsi geresnės kokybės nuotraukų bloge. o ir naujas Canonas pasirodė...tai kaip ir sutapimas šioks toks.. :) bet jau žinau, kad fotiko šiemet negausiu. bet vistiek jo noriu :D
6. ar atspėsit iš kur šita rankinė? jeigu manot, kad iš Zaros, tuomet jūs visiškai teisūs :) pastebėjau ją kažkokioj nuotraukoj, vėliau radau Zaros tinklalapy, gyvai apžiūrėti galėjau, kai netikėtai autobuse atsisėjau prie merginos su tokia pat rankine. ir man taip magėjo ją paliest (rankinę, turiu omeny) :D taip pat neseniai aptikau vienos iš mano mėgiamiasių youtube bloggerių video su šia rankine (http://www.youtube.com/watch?v=c--_Sb8JLD8&list=UUDO89DCjRd7tt5-yLmRUXKg&index=2) ir štai pati rankinė http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/lt/en/zara-W2012/269200/1098567/OFFICE%20CITY%20BAG
7. ką gi ką gi..kas gi čia? tikriausiai niekam, kad mane pažysta tai nėra nuostabu. tiesa, prieš metus gimtadienio proga gavau naują telefoną. bet žinot, tas šiuolaikinis jaunimas, visi su savo Samsungais ir kitomis išmaniomis technologijomis vaikšto. prie jų su savo Nokia x3-02 jaučiuosi keistai. bėje, mano telefonas yra beveik išmanus. what ever, jis man vis tiek nepatinka. noriu iPhone 5 ir viskas! tiesą sakant, nujaučiu, kad šiemet gausiu telefoną, bet įtariu, kad tai bus Nokia n9 (ilga istorija), kuris irgi yra nieko, bet.. iPhone yra iPhone :}
8. Real techniques brushes. cha, norėčiau ir aš pasigirti tokia kolekcija. iš esmės, tai taip pat neseniai atsiradę, ar bent jau išgarsėję šepetėliai, kurie, pasiklausius atsiliepimų, atrodo idealūs. 


 tai tiek šį kartą. iki Kalėdų dar tikiuosi vieną postą padaryti. tikiuosi gerai pradėjot atostogas! :)




                                                                   



                                                                        ~ Goda


2 comments:

  1. @Goda, mūsų wishlist'as labai panašus. Mano artimiausias pirkinys tikrai bus Naked2 paletė :)

    ReplyDelete
  2. smagu girdėt, kad yra panašiai mąstančių :D Naked2 paletė bus mano antroji, pirmoj vietoj visgi nusprendžiau pirkt rankinę :} bet dėl tų palečių daugiau jomis pasidomėjusi visgi susimąsčiau, ar neverta pirkt pirmos?

    ReplyDelete