Sunday, September 8, 2013

Last Week #7

pastarosios dvi savaitės man kaip didelė painiava. kadangi ypatingai domiuosi ne tik visa grožio industrija, bet ir mada, norėjau į savo blog'ą įtraukli ir fashion related įrašus, tokius, kaip outfit of the day ir panašiai. galbūt ateityje tai ir pavyks padaryti, tačiau praeitą paskutinę vasaros savaitę planuota fotosesija nenusisekė ir visi mano planai žlugo. tad atsiprašau už tai, nes paskutiniame savo Last week įraše buvau įkėlusi little pneak peek iš turėjusios įvykti fotosesijos. taip pat mano stabilumą sutrikdė prieš savaitę prasidėję moksto metai. paprastai anksčiau man nebūdavo nieko keisto, tiesiog eidavau į skirtingas pamokas ir tiek. tačiau žmonės buvo tie patys, ir viskas buvo kur kas pastoviau, o dabar, 11 - toje klasėje viskas kitaip. nespėji priprasti prie žmonių, o jau turi eiti į kitą kabinetą, kur susirenka daugiau naujų veidų. tad tai labai trikdo ir praeis kiek laiko, kol priprasiu. na o šiaip labai džiaugiuosi, jog vėl atėjo mokslo metai (jau prieš paskutiniai mokykloj!!!) ir pagaliau galėsiu pasinerti į rutiną. kuri, beje, vasarą buvo išgaravusi. taip pat nuo kito mėnesio planuoju ir vėl lankyti sporto klubą, o nuo rugsėjo ėmiau ir vėl reguliuoti mitybą. kartu su tuo šiame blog'e turėtumėt išvysti keletą įrašų apie mitybos reguliavimą, sveiką svorio metimą ir mitybos reguliavimą. 
na o kol kas rodau porą vaizdų iš paskutinių dviejų savaičių :)

dar labiau mėnesio pradžios verčiantis laukti leidinys

po truputį mažėja mano žvakių atsargos :) regis, netrukus reikės ir vėl pasidairyti naujų
saldus pasisėdėjimas su drauge
pačios mylimiausios. galėčiau jas gerti dieną/naktį






Goda





No comments:

Post a Comment