Wednesday, September 12, 2012

Praėjusi savaitė


Pastaruoju metu, dėje, šiek tiek apsileidau su blogu. Prieš pat Rugsėjo pradžią teko dėl šiokių tokių nesklandumų vėžt kompiuterį į taisyklą, taigi, net ir labai norėdama jokio post'o įkelt negalėjau. kompiuterį gavau prieš keletą dienų. Tačiau vis dar stengiuosi atprast nuo vasaros rėžimo ir pratintis prie naujojo ,,mokyklos'' rėžinmo. o tai ne taip jau ir lengva padaryti, ypač, kai jau reikia ruoštis įvairiems atsiskaitymams. tačiau iš dalies grįžimas atgal į mokyklą man suteikė džiaugsmo. pagaliau pamačiau visą vasarą nematytus draugus, ir vėl galiu dalyvauti pamokose, kurios man tikrai patinka, ir, kad ir kaip tai keistai nuskambės, pamatyt kai kuriuos mokytojus, kurių per vasarą sugebėjau pasiilgti. tai man ir buvo keisčiausia. dar niekuomet nesu pasiilgusi nei vieno mokytojo. na, kaip sakoma, visuomet būna pirmas kartas :>
taigi trumpai aprvelgsiu savo savaitę, o ji buvo visiška chill.
Taigi, po pamokų, kaip jau tapo įprasta, apsilenkusi vadovėlius sėsdavau skaityt knygos ir Lietuvių kalbos privalomųjų knygų sąrašo, arba naujojo L'Officiel žurnalo, kurį nusipirkau penktadienį, kai važiavau pas Indrę (savo geriausią draugę) į namus. Pas ją taip pat ir nakvojau, tačiau nuotraukų taip ir neparsivežiau, nes fotikas labai greitai išsikrovė. Stengsiuosi nenukrypt nuo temos, kas, bėje, man yra būdinga. beveik kiekvieną dieną, kai lauke būdavo geras oras, eidavau skaityti į balkoną, man tai yra pati tinkamiausia vieta namuose, skirta skaitymui. kitur aš tiesiog negaliu susikaupti. dažnai mane ima slėgti sienos. žinoma, padariau keletą nuotraukų iš savo pasisėdėjimų, kurias, be abejo, įkelsiu :)











manau laikas pasakyt jums ir tai, jog taip pat lankau ir Justino Vienožinskio dailės mokyklą, esančią Vingyje. šiemet jau esu 3-iokė. Dėl to praeitą savaitę teko apsilankyti ir dailės prekių parduotuvėje, ir stalčiuje pasirausti :)



dar vienas svarbus dalykėlis, kuris iš tiesų praskaidrino mano savaitę. neseniai gavau tėčio iš Norvegijos siūstus gardėsius. su pasidardžiavimu valgiau juos kartu :>
įamžinau taip pat ir juos:



Ką gi, manau, šiam kartui tiek. kito post'o sulauksite jau tikrai labai greitai. tikiuosi, šis taip pat jums patiko:> 



     
                                               ~ Goda



No comments:

Post a Comment