Thursday, September 13, 2012

Šiek tiek idėjų :>

kadangi aš, kaip ir visi bloger'iai noriu, kad mano rašomas blogas būtų kuo įdomesnis ir naudingesnis, sugalvojau porą būdų, kaip jį tokį paversti. Visų pirmapamaniau, kkad galėčiau parašyti apie Margarita kosmetiką, kurios esu išbandžiusi tikrai ne mažai. aprašyti kiekvieną mano išbandytą gaminį bei atsiliepimus apie jį. manau, tai turėtų būti įdomu. kita, mano atžvilgiu dar įdomesnė dar mintis - išbandyti jūsų pasiūlytus gaminius ir apie juos parengti pranešimus. Pavyzdžiui: jūs parašote gaminį, kuris, jūsų nuomone yra vertas dėmesio, tačiau dar nežinote, ar jis tikrai jau toks puikus, kaip manote. aš jį ilgiausiai mėnesio terpe išbandau, ir parašau pristatomąjį straipsnį apie jį. taip pat galite siūsti ir gaminius, kuriuos jau  esate išbandžiusios ir kurie jums paliko neišdildomą įspūdį. manau, tai tikrai būtų įdomu ne tik jums, bet ir man. taigi man reikia jūsų nuomonių apie šias idėjas. lauksiu jų komentaruose :>





                                                                                                               ~ Goda

2 comments:

  1. Puikios idėjos! Tik dabar atradau tavo blogą ir manau čia užsuksiu dar ne kartą :)
    Aš taip pat turiu blogą: http://wolffashion.blogspot.com/
    Rašiau visą laiką angliškai, nes neturėjau labai daug lietuvių skaitytojų, bet paskutiniu metu jų atsiranda vis daugiau ir daugiau, tad nusprendžiau paklausinėti daugiau žmonių ar verta rašyti ir lietuvių kalba ar ne? Jei nesunku, užsuk ir palik savo nuomonę :)

    ReplyDelete
  2. ką tik supratau, kaip nuostabu yra skaityti pirmąjį komentarą :) ačiū už palaikymą ;) telieka sulaukt dar bent dviejų, ir savo ,,misiją'' pikrai pradėsiu vykdyt :D žinoma, būtinai užsuksiu :}

    ReplyDelete