Wednesday, June 5, 2013

Spring haul

prieš porą savaičių praūžęs JAMAM ir kiti didžiuosiuose prekybos centruoje vykę išpardavimai gerokai paplonino mano bei mano tėvų pinigines. tiesa, šio rudens shoppingas man turbūt buvo pats geriausias per visą gyvenimą, nes radau viską ko norėjau ir niekuo neteko nusivilti. tad kaip ir po kiekvienų didesnių išlaidavimų, nusprendžiau parodyti jums savo laimikį :)



                                                         pants Zara | sweater Zara




blouses United Colors of Benetton | maxi skirt United Colors of Benetton




blouse United Colors of Benetton | jacket Rezerved




pink blouse Zara | printed blouse Zara




red shirts with dots Zara | t-shirts United Colors of  Benetton




necklace Zara







Goda



2 comments:

  1. Viskas žiauriai faina! Ypač megztukas ir kelnės. :)

    ReplyDelete
  2. dėkui :) man šis shopingas irgi labiausiai pavykęs per visą mano gyvenimą atrodo, nes viskuo žiauriai patenkinta esu

    ReplyDelete