Friday, July 12, 2013

Review: Soap & Glory The Breakfast Scrub

ilgėliau mano blogą skaitančios galbūt prisimena, kad ne per seniausiai dariausi iš boots užsakymą, kurį, be viso kito, sudarė ir trys Soap & Glory kūno šveitikliai. kas man tuo metu užėjo ir neužsisakiau nieko kito, neklauskit, pati nežinau. tačiau jeigu ne tada, anksčiau ar vėliau šuos šveitiklius būčiau išbandžiusi, nes esu totalus šveitiklių žmogus. Soap & Glory produkciją norėjau išbandyti jau ilgokai. ta linkme mane patraukė beveik visi garsūs youtuberiai, vis reivinantys koki amazing yra šios linijos kūno šveitikliai bei dušo želės. tad neiškentusi ir paveikta masinio populiarinimo nusprendžiau nieko nelaukt ir įsigyt juos. iš tiesų nors ir nevisi man patiko, bet nei vieno užsisakiusi nesigailiu.


jeigu atvirai, iš visų trijų kūno šveitiklių kuriuos išbandžiau, šis man - pats geriausias. jam aš neturiu jokių priekaištų. na, gal tik tą, kad jis greitai baigiasi, bet su šveitikliais man visada taip :)
praeiti du šveitikliai man vis dėlto neįtiko. vieno konsistencija buvo gera, bet kvapas nepakenčiamas, o kitas buvo niekuo neišsiskiriantis, gan stipraus kvapo, kuris man, jeigu jo konsistencija būtų buvusi gera, būtų visai netrukdęs, nes labai baisus nebuvo, bet buvo skystokas, o granulės per smulkios.


 o šitam šveitikliui aš jokių priekaištų neturiu! kvapas man, nors ir subtilus, o norėtųsi bent šiek tiek stipresnio, tikrai labai gardus. kai pirmą kartą pauosčiau atrodė, kad tuoj suvalgysiu :)
didžiąją kvapo dalį tikrai sudaro bananai, gaaalbūt truputį migdolų, taukmedžio. kvapas turėtų tikti kiekvienam, net ir pačiam jautriausiam kvapams, nes, kaip jau minėjau, yra nestiprus. būtent dėl to drąsiai raginu visus nepabijoti ir net ir nepauosčius užsisakyti šio kūno šveitiklio. nes kas jau kas, o jis tai tikrai to vertas. su juo suklysti neįmanoma, net ir perkant jį kaip dovaną kitam žmogui.


šveitiklio konsistencija labai maloni. ji nėra nei per švelni, nei per šiurkšti. šveitiklyje rasite kokio tik norite dydžio granulių. nuo pačių mažiausių iki didelių (tos didelės kokių max 2mm dydžio :). dėl to negyvos ląstelės būna dar kruopščiau ir kokybiškiau nušveičiamos. dėl šveitiklio sudėtyje esančių praturtintų ingridientų gausos, po procedūros oda būna neįtikėtinai švelni. 
produktas yra ,,tankios'' konsistencijos, jei tai turi prasmės, dėl to jo reikia ne tiek daug. po visos procedūros jis labai lengvai ir greitai nusiplauna, ant odos nepalikdamas jokio kvapo. kai kuriems tai gerai, kai kuriems ne. 
na, atsižvelgiant į kainą ir kokybę, tai manau jis buvo ir yra vertas to, kiek kainuoja, nes priekaičtų jam tikrai neturiu nei kiek. jeigu jį pardavinėtų Lietuvoje, iškart nedelsdama nusipirkčiau kitą. kiek pamenu, už jį sumokėjau kiek daugiau nei 30 litų. bėje, jo talpa yra 300ml, tad produkto gaunat tikrai nemažai.






Goda



No comments:

Post a Comment