Monday, April 11, 2016

Bioderma Sebium & Avene Cleanance // Atsisveikiname su problemine oda



pripažinkime, į veido prausiklius dauguma nekreipiame pernekyg didelio dėmesio. ,,Juk prausiklis odai nesuteikia jokios didelės naudos, tik pašalina ant paviršiaus esančius nešvarumus, tad kam į jį investuoti?'' taip taip, ilgą laiką ir aš propagavau tokį mąstymą. klajodama trp prausiklių lentynių, nežinodama kokį išmėginti šįsyk buvau sutrikusi, mat nežinojau, ką darau ne taip (o veido odos būklė toli gražu negerėjo). 
tačiau požiūris pasikeitė. naudojamos priemonės irgi. o kartu su jomis pasikeitė ir odos  būklė. ką aš pakeičiau? ogi tuos ,,ypatingo poveikio odai neteikiančius'' prausiklius. auksinis pačios atrastas viduriukas - vaistinėse randama kosmetika, kurios kainos nėra mažos, tačiau tikrai nesikandžioja. savaime suprantama, ir čia jums gali nepasisekti išsirinkus ne per geriausia, ar jums paprasčiausiai netinkama sudėtini pasižyminčią priemonę, tačiau optimaliausią variantą išsirinkti kur kas paprasčiau. 
na ir pirmasis iš pagrindų mano odos būklę pagerinęs produktas yra Bioderma Sebium veido prausiklis. ši bemuilė priemonė, veikiau skirta mišriai odai, padeda palaikyti maksimalią odos higieną, laikui bėgant sumažindama spuogų susiformavimo tikimybę. kadangi ji neputoja, priemonės tenka naudoti daugiau, tačiau man šis aspektas netrukdo, mat išvengiu odos išsausėjimo. 
patį produktą ir jo veiksmingumą laikau saugiu pasirinkimu - nors švelnus odai, naudojamas kartu su linijai priklausančiu miceliniu vandeniu, prausiklis padėjo išvalyt veido odą.
ne tokia saugi, tačiau taip pačiai veiksminga yra prausiamoji želė iš Avene (veikiau skirta riebiai odai). kodėl riebiai? dėl to, jog ši bemuilė priemonė lengvai išsausia mišrią mano odą. po naudojimo dažnai buvo jaučiamas odos tempimas, ši ilgainiui ėmė šerpetoti. 
žinoma, putoja ji tiesiog fantastiškai, o kas stebina labiausiai, su Clarisonic ji veikia kur kas geriau, man atvirkščiai nei Bioderma linijos prausiklis, kur kas giliau ir kruoščiau išvalo poras ir giliau susikaupusius nešvarumus. 
tačiau ar aš noriu išsausėjusios odos? žinoma, ne. dėl to kol kas akivaizdžiu prausiklio efektyvumu džiaugiuosi vakarais, o ryte veidui nuprausiti naudoju švelnųjį Bioderma prausiklį, 

tad rinkitės, mėginkite šias priemones pagal asmeninius poreikius ir džiaukitės rezultatais! kiekviena su savais trūkumais, tačiau abi jos yra vertos išmėginti. 




Gražios savaitės, 

Goda



No comments:

Post a Comment