Sunday, September 16, 2012

my last week

praėjusi savaitė buvo pakankamai rami. be jokių įpatingų įvykių ar išsišokimų. na, apart tą įvykį, kurį turbūt visi skaitantys įvairius žinių portalus ir žiūrintys žinias girdėjo - mano mokykloje 10-tokas padūrė 11-toką. ir vis dėl to linksmas gyvenimėlis. nežinau kodėl, bet prie tos žinios spėjau priprast ir į ją per daug nereaguot per 45 minutes. o tai yra pakankamai šiurpu. tik pasibaigus pamokkoms, kai susimąsčiau, kad tai turėsiu pasakyt tėvams suvokiau, kas tądien įvyko, ir mane net šiurpas nukrėtė. niekuomet nebūčiau pagalvojus, kad mano mokykloje, mano bendraamžis, su kuriuo mano klasiokai gana puikiai sutartdavo, padūrs žmogų. tai vis dar atrodo nerealu. Mokykla taip pat per daug to nesureikšmino. Direktorė prieš visą Lietuvą apsimelavo, kad abu vaikinai buvo tiesiog idealūs mokiniai, garsėjo nepriekaištingu elgesiu ir niekuomet nekomfliktavo. net juokas ima. taip pat ir jokių paskaitų apie tai mums nedarė, ir daryt nežada. nebent tik abiejų vaikinų klasėms. tai yra visiškas absurdas. kaip galima šitaip paprastai reaguot į tokį dalyką? nesuprantu...Na, bet gana apie liūdnus dalykus :) be šio įvykio, mano savaitė buvo rami. o besilaikydamos jau metus galiojančios mudviejų su Indre (mano pati pačiausia draugė) tradicijos, penktadienį išsiruošėm ,,penktadieniaut'' :} šį kartą, kadangi abi buvom be pietų, nusprendėm pasmaližiauti, ir apsilankėme ,,Tokyo China'' restorane, įsikūrusiame Vienuolio g. 4, visiškai netoli Operos ir baleto teatro :) ir štai jums šiek tiek nuotraukų:










                                   ~ Goda

2 comments:

  1. Hello, it's a nice blog! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other? ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    ReplyDelete