Tuesday, February 5, 2013

January favourites | 2013

negaliu patikėti, kad jau praėjo visas mėnuo nuo naujųjų metų pradžios. atrodo, dar visai neseniai baigėsi atostogos ir teko vėl stačia galva nert į rutiną, kuri, ties sakant, gana varginant. tačiau juk iki iki egzų liko tik keturi mėnesiai! kai pagalvoji, tai jie gana greitai prebėgs.
su sausio mėnesio pabaiga ir vasario pradžia, atkeliauja ir pirmasis šių metų favourites įrašas.


gal jau antrą mėnesį iš eilės šis produktas patenka į mano favourites post'ą, dėl to per daug apie jų nerašysiu. tiesiog jis labai skaniai kvepia, žiauriai greitai susigeria ir gerai pamaitina odą.


šitą plaukų kaukę nusipirkau dėl to, jog turiu man pačiai neaiškių problemų su plaukais. jie labai nepastovūs ir, kad ir ką su jais daryčiau, jiems vis negerai. pastaruosius du mėnesius turėjau vis atsinaujinančią plaukų slinkimo problemą. 
ir turiu pripažint, kad šis stebuklas man tikrai padėjo. iš pradžių aš ją naudodavau du kartus per savaitę, o dabar naudoju tik vieną. ir mano plaukai, jų slinkimo atžvingiu, tikrai normalizavosi. vienintelis jos trūkumas - kvapas. man jis netrukdo, bet ir nepatinka. tačiau dėl kaukės duodamos naudos esu pasirįžusi pakentėti :)


dar prieš žiemos atostogas nusipirkau Superdrug mini šampūną ir kondicionierių. ir tai padariau dėl to, kad artėjo atostogos, žinoma, per jas tenka daug keliauti, o aš nenorėjau tampytis pilno buteliuko šampūno, dėl to, kad tuo metu mano plaukai buvo mišrūs ir aš norėjau juos sušvelnint, dėl to, kad dieeevinu kokosų kvapą! :D
šampūno ir kondicionieriaus man užteko maždaug 7 kartam, o turiu vidutinio ilgio plaukus. mano nerealiai išsausėjusiem galiukam jis tikrai labai pedėjo ir jie ir vėl tapo švelnūs ir spindintys. 
galbūt iškilo klausimas, kodėl į šį įrašą neįkėliau ir kondicionieriaus? ogi atsakymas labai paprastas ir turbūt jau įprastas: jis paspartino plaukų slinkimą. ne labai baisiai, bet šiuo metu vengiu bet kokių šį reiškinį sukeliančių priemonių.


jau nežinau kelintus metus naudoju Garnier liniją riebiai paauglių odai. esu išbandžiusi pakankamai jų produkcijos, kad galėčiau teigti, jog tai padeda. žinoma,  nedaro stebuklų, bet padeda palaikyti švarią ir subalansuotą odą, sutraukti, ar išdžiovinti spuogelius.


o šita kaukė mane labai nustebino! manau, ji labai tinka skubantiems, nes ją tereikia laikyti 3 minutes, ar kažkas panašaus.žodžiu, labai mažai :) taip pat ji gerai valo odą. taip pat ji yra šildomoji, dėl to jausmas ją užsidėjus išties malonus.


na ir kaip monthly favourites be mano naujos numylėtinės?  apie ją aš parašiau review 

http://pasiausiukasstuff.blogspot.com/2013/01/lush-cupcake-fresh-face-mask-review.html



iš tiesų buvau labai skeptiška dėl šios pudros, nes ji man neatrodo iš tų ,,nuostabiųjų''. tačiau apie ją kalba visos vlogerės, dėl to nusprendžiau pabandyti. ir man ji išties labai patiko! kadangi mano oda yra riebi, dėl to akivaizdu, jog man reikia stipresnės fiksacijos. 
pudra išlieka pakankamai ilgai, nesubėga į raukšleles, nenubėga nuo spuogelių. labai gerai padengia riebią odą.


tai jau antras antakių piešukas, kurį naudoju. mano pirmasis ir šis skiriasi kaip diena ir naktis. pirmasis, kurį naudojau buvo iš Avon, tapsesnio atspalvio, tačiau jis neišlikdavo visą dieną, labai greitai nusitrindavo. ir buvo kažkokio keisto pudrinio pagrindo. o šitas pieštukas labai lengvai padengia antakius ir išlieka visą dieną. taip pat jo labai ilgai užtenka.


juodas lineris. pastaruoju metu naudojau tik klasikinį juodą, tačiau jis pabodo, tad nusipirkau juodą su ,,cinkeliu'' (blizgučiais). vandeniui jis neatsparus, tad lijant nepatarčiau jo nešioti, tačiau šiaip atrodo labai gražiai


Catrice 840  Genius in the bottle. aukso pagrindo neeerealiai graži chameleoninė spalva persimainanti į žalsvai melsvą spalvą. Catrice nagų lakai vieni mano mėgstmiausių ne tik dėl pasiūlos, jų nagų lakų šepetėlių, bet ir dėl lako išsilaikymo.


šiuos gavau gimtadieniui, ir jais esu žiauriai patenkinta. tiesa, brondzer brush naudoju kaip pudros šepetėlį, nes, kaip brondzanto jis man per didelis. 




                                                                                      ~ Goda

No comments:

Post a Comment