Tuesday, February 5, 2013

Little haul (Zara & Lush)

net nežinau dėl kokių priežasčių, ilgą laiką nesišopinau, o ir nuotaika preaeitomis dienomis nebuvo gera. kadangi esu iš tų šopaholikių, kurioms nusipirkus patikusį daiktą pasaulis atsiskleidžia ryškiomis spalvomis, nuspendžiau šiek tiek pasibastyti po parduotuves ir ką nors įsigyti.


penktadienį nuvažiavau į pc Panoramoje įsukūrusį LUSH ir nusipirkau vieną bath melt ir du bubble bars.


pirmasis mano bubble bar pirktas visai atsitiktinai. tuo metu norėjau ko nors švelnaus ar gaivinančio, tačiau kvapas mane pavergė :). Creamy candy

https://www.lush.co.uk/product/103/Creamy-Candy-Bubble-Bar


antrojo norėjau jau labai seniai. tiesą sakant mąsčiau, ar imt šį, ar Rose Jam, tačiau visgi pasirinkau Yuzu and Cocoa bubble bar

https://www.lush.co.uk/product/5660/Yuzu-and-Cocoa-Bubbleroon


ir produktas, dėl kurio iš esmės ir ėjau į LUSH - tai You've been Mangoed bath melt. vat jis tai žiaaauriai gaiviaikvepia citrinom ir laimais. tikrai nekantrauju jį išbandyti.

https://www.lush.co.uk/product/479/You%27ve-Been-Mangoed-Luxury-Bath-Melt



taip pat vakar nuvažiavau į Zarą nusipirkti naujos rankinės, kurią, bėje, buvau įtraukusi į savo christmas wishlist . ji buvo rudens/žiemos sezono ir, žinoma, kaip ne keista, Lietuvoje atsirado tik su pavasario kolekcija. tačiau vis tiek ją labai labai myliu ir jau dabar kaip paranojikė prižiūriu :))











                                                                                             ~ Goda

5 comments:

  1. LUSH yra tikras rojus! Saunus pirkiniai :)

    ReplyDelete
  2. hey :) thank you soo mutch!!

    of course we can follow each other, because your blog is so interesting! :}

    ReplyDelete
  3. Aš irgi turiu šią rankinę. Labai patinka! :)

    ReplyDelete
  4. :) aš kartais joje vis dar pasiklystu nuo tos skyrių, skyrelių gausos, bet šiaip, tai dievinu ją :)

    ReplyDelete