Wednesday, October 16, 2013

Review - Bodyfarm Brown sugar body scrub



jau labai ilgą laiką norėjau išbandyti šios firmos produktus, tačiau vis dar nors sulaikydavo: tai akivaizdus pakuočių trūkumas, tai norimo produkto aromato nebuvimas. tačiau vieną dieną ėmiau ir nusipirkau jį. tiesiog pabodo jo norėti :)
na, kaip jau minėjau, vieną produkto, o tiksliau, jo pakuotės trūkumą galimą įžiūrėti jau parduotuvėje. kiek tik buvau aplankiusi Maximų, visose jose šis kūno šveitiklis būna aplipęs produktu, kuris išteka iš nekokybiško įpakavimo, ir kitomis gėrybėmis. manau, būtent tai ir stabdė mane įsigyti šį lipnų šveitiklį ir už visa tai mokėti 26lt (jei atmintis neapgauna. tačiau dėl kainos galiu ir klysti). tad gamintojams tikrai vertėtų susimąstyti dėl to, nes kai kuriose pakuotėse būna išbėgę ir apie pusę produkto, o tai juk nuostolinga pačiai kompanijai. 
Šveitiklio aromatas nėra nei bjaurus, nei skaniai kvepiantis, jis tikrai panašus į rudojo cukraus kvapą. jis labai subtilus ir per daug neerzina, visiškai neišlieka ant kūno. tad kvapams išrankiems žmonėms tikrai vertėtų jį išbandyti. tačiau man labiau patinka stipresni kvapai, dėl to man produktas neprilipo. 
kalbant apie produktą, jo šveičiamosios dalys yra tik cukrus ir nieko daugiau. tai patvirtina šveitiklio natūralumą, aš labiau mėgstu šiurkštesnius šveitiklius, kuriuos naudojant jaučiamas aiškus rezultatas. tačiau jį panaudojus oda tampa labai švelni, o tai visuomet malonu :) kūno šveitiklio konsistencija labai skysta, dėl to jo daugiau reikia ir jis greičiau išsinaudoja. man, naudojant šveitiklį tik kartą per savaitę, jo užteko kiek daugiau nei mėnesiui (~ 5-6 sav.), o man tai atrodo labai trumpas laiko tarpas.
šiaip duočiau produktui 6 balus iš 10. nes jis tikrai yra vertas dėmesio jautrios odos savininkams, kurie gali naudoti tik švelnius produktus, ir kvapams išrankiems žmonėms. tačiau kūno šveitiklis neatitinka mano poreikių, o jo pakuotė tiesiog klaiki. visgi tai nesustabdo išbandyti šios firmos dušo želių, kurios kvepia tiesiog dieviškai :)







Goda



No comments:

Post a Comment