Tuesday, December 2, 2014

Avon Planet Spa Perfect Purifying face scrub



šį antradienį pakalbėsiu apie jau labai seniai mano bloge neaptartą produktą - veido šveitiklį. šis iš pažiūros niekuo nuo kitų nesiskiriantis švelnus, kreminės konsistencijos produktas idealiai tinka kiekvienos dienos naudojimui. taip pat tai būtų puiki alternatyva jautrią odą turintiems žmonėms. 
faktas, jog šveitiklio jokiu būdu negalima naudoti kiekvieną dieną šio produkto atžvilgiu nelabai tinka. kreminio jo pagrindo dėka jame esančios šveičiamosios dalelės yra labai sušvelninamos. dėl to, jog jų produkte nėra labai daug ir jos yra smulkios, gaminio naudojimo metu retkarčiais net neatrodo, kad yra naudojamas šveičiamasis produktas. rezultatui sustiprinti radau puikią išeitį - tiesiog pasistengiu, jog veidas būdų vos vos sudrėkintas. tokiu būdu šveičiamųjų granulių efektyvumas pastebimai sustiprėja. 
vienintelis didelis kreminio pagrindo teigiamas bruožas yra tai, jog jo dėka oda nėra išsausinama, netgi atvirkščiai, taigi šį produktą labai gerai naudoti žiemą. 
nepaisant gaminio švelnumo, po naudojimo oda būna nušveista ir švelnesnė nei prieš tai. 
žinoma, mano poreikiams šis šveitiklis yra stipriai per švelnus, būtent dėl to ir esu pasiryžusi jį naudoti kiekvieną arba kas antrą dieną. 
dėl tirštos gaminio konsistencijos jo nereikia daug, dėl to jo tikrai užteks ilgam laikui.
aptariant produkto kvapą, jis man iš karto primena Avon tikriausiai dėl to, jog kai buvau maža mama naudojo daug jų kosmetikos, taigi šios linijos aromatas man yra tapęs tradiciniu šių gamintojų kvapu. jis tikrai labai primena produkciją su negyvosios jūros druska ar dumbliais, tačiau tikrai nėra tikras, nes kvapas iš tiesų stiprus. 
po naudojimo nuo odos paviršiaus būna pašalintas išsiskyręs sebumas ir kiti nešvarumai. stebėtina, tačiau net ir toks švelnus šveitiklis pašalina visas negyvos odos ląsteles. 
nepaisant jau prieš tai minėto nepakankamo gaminio šveičiamųjų dalelių šiurkštumo, naudojimo eigoje iš tiesų prie jo pripratau ir ėmiau mėgti kur kas labiau nei naudojimo pradžioje. turbūt daugiausiai įtakos tam turėjo faktas, jog 3-4 kartus per savaitę naudojamas produktas suteikia labai panašų efektą į mano pamėgtus šiurkščius tokio tipo produktus. tačiau ar jis taps mano mėgstamu ir nuolatos perkamu veido šveitikliu dar yra diskutuotina. 








Goda





No comments:

Post a Comment