Monday, July 22, 2013

GIVEAWAY!!!!

likus šiek tiek daugiau negu mėnesiui iki rugpjūčio 26 dienos, kuomet pradėjau rašyti savo blogą, nusprendžiau padėkoti visiems skaitytojams už buvimą šalia, palaikymą ir skatinimą rašyti toliau. jeigu ne jūs, abejoju ar būčiau tesusi savo tinklalapio rašymą. 
norėdama atsidėkoti jums nusprendžiau padaryti pirmą, bet dar tikrai ne paskutinį GIVEAWAY. 
kadangi jis ir taip bus gana dosnus, šį kartą jis galioja Tik Lietuvoje. 
,,Prizo'' turinį sudarys produktai iš Uoga uoga,  Batiste,  The Body Shop,  Lush.

kaip laimėti?

  • visų pirma, norintiems laimėti prizą reikia followinti mano blogą per Google Friend Conect
  • jūsų galimybes padvigubins sekimas per bloglovin.
  • komentaruose po šiuo įrašu parašykite savo vardą, el. paštą. taip pat savo mėgstamiausius produktus iš aukščiau išvardintų parduotuvių bei produktus, kuriuos norėtumėte išbandyti.
  • į mano elektroninį paštą (pasiausiukas@gmail.com) parašykit kas jums labiausiai patiko ar nepatiko mano bloge per pastaruosius metus ir ko tikėtumėtės iš jo ateityje.
po mėnesio, per tikrąjį my paradise gimtadienį paskelbsiu nugalėtojus, su kuriais susisieksiu elektroniniu paštu, nurodytu komentaruose.


Sėkmės! :)



_________________________________________________________________________________



Giveaway winners


manau jau aišku, kad, deje, laimėtoją turim tik vieną. iš tikrųjų tikėjausi, kad konkursas susilauks didesnio populiarumo. ką padarysi, gal kitą kartą pasiseks labiau :)
o šiandien nuoširdžiai sveikinu Aistę su laimėjimu!!! dėkui, kad skaitai ir neapleidi mano blogo :)
dėl detalių susisieksiu asmeniškai.




Goda

4 comments:

  1. Aistė - aiste17vd@gmail.com
    Mano mėgiamiausi Lush produktai - šampūnai, labai patiko Neptūnas, mielai pabandyčiau ir Kadagį. Įsimylėjau ir kondicionierių American Cream, traukia pabandyti ir kitus produktus kūnui :) Gaila, kad Lush yra tik Vilniuje, gyvenat toliau nepavyksta dažnai nusipirkti Lush. Nors esu tamsiaplaukė, ne itin sužavėjo sausas šampūnas tamsiems plaukams, todėl naudojau Batiste Blush, kurio kvapas man visai patinka. Nieko stebėtino, kad mėgiamiausias The Body Shop produktas - kūno kremai, nes jų kvapai tiesiog dieviški :) Visai norėčiau pabandyti greipfrutų ar kokosų kvapo produktus, nes braškių kvapo jau kiek per daug :)

    ReplyDelete
  2. man iš Lush taip pat labai patinka šampūnai ir įvairios vonios bombos, putos. jų esu išbandžiusi daugiausiai. Body Shopas man irgi yra artimas daugiausiai dėl kūno sviestų. o Batiste blush buvo pirmasis šios firmos šampūnas kurį naudojau. rezultatas man tikrai labai patiko, kvapas nepatinka, bet ir netrukdo, tiesiog mėgaujuosi rezultatu :) .o koki tavo santykiai su Uoga uoga? :)

    ReplyDelete
  3. Na, Uoga uoga neteko naudoti :) Draugei labai patiko lūpų balzamai ir blizgesiai, bet taip ir neprisiruošiau pabandyt :)

    ReplyDelete
  4. o pabandyti tikrai verta :) nors ir ne visi jų bandyti produktai man patiko, bet keletą perliukų tikrai atradau

    ReplyDelete