Monday, July 22, 2013

Last Week #2

pirmoji popietė Druskininkuose praleidžiama visų pamėgtoje Prancūziškoje bandelinėje

iki šiol nieko nebuvau girdėjus apie juoduosius agrastus, tačiau jie neeeeerealiai skanūs!!!

gal ir banalu, bet mano mėgstamiausios gėlės iš tiesų yra rožės

viena iš pirmųjų dienų. laiką leidžiant one.lt parke, kur dirba mano pusseserė. 

antras mano rojus - silauoges

little treat, sudorotas pries pora minuciu. mmmmm...isties savo kainos vertas gabalelis dangaus

mano labai didelei laimei - kofas jau ir Druskininkuose. nors ir nebuvau labai patenkinta vieta, kurioje jis įsikūrė, tačiau interjeras ir baristos kaip visada nepralenkiami

dar viena grazi banalumo akimirka :)








Goda

2 comments:

  1. Aš irgi nesenai grįžau iš Druskininkų! Dievinu juos, ir kofu lygiai taip pat apsidžiaugiau! :D
    O į bandelinę tai žinau, kad privalu nueiti, bet vis nesiseka man. :D

    ReplyDelete
  2. man tai atrodo, kad ta bandelinė, apart visų gydyklų, yra lankytiniausia turistų vieta :D nes ten visada pilna žmonių, o bandelės jau nuo pat ryto iššluotos. man tai vis nesiseka į bandelinę nueit Vilniuje, nes gal prieš metus sužinojau, kad lygiai tokia pati ir Vilniuj įsikūrusi yra, bet kažkaip vis nedrįstu, nes man ta bandelinė tik su Druskininkais asocijuojasi :D
    ahh...aš irgi juos labai labai myliu, negaliu atsidžiaugt tenai nuvažiavusi :)

    ReplyDelete