Wednesday, July 3, 2013

May/June Favourites | 2013

pagaliau atgavau savo kompiuterį po trumpo jo vizito taisykloje ir galiu parašyti monthly favourites įrašą. galiu pasakyt tik tiek, kad tradicijos šiuos įrašus rašyti kas du mėnesius aš negaliu atsikratyti, kad ir kai to norėčiau :) jeigu atvirai, praeitą mėnesį labai norėjau parašyti šį įrašą, ir darydama jam nuotraukas labai džiūgavau, nes jos buvo ryškios ir nuotaikingos. nesikartosiu ir nepasakosiu visos istorijos, tačiau apie tai, kodėl kurį laiką nedariau jokių įrašų, yra parašytas pranešimas.

pač vasarą pirmasis produktas, apie kurį noriu kalbėti yra absoliučiai random, bet be jo, ypač vasarą aš nebeįsivaizduoju savo gyvenimo


Garnier mineral Ultra Dry 48h 
taip taip, jums nesivaidena :) viešai nesigėdiju kalbėti nei apie pėdų kremus, ko visi dažnai vengia, nei apie dezodorantus. apie šį nieko girdėjusi nebuvau, nes Garnier turi begalę dezodorantų ir iki šiol dar nei vieno jų nebandžiau, o kai nesi bandęs kažkokios firmos produktų, bent jau man visuomet atrodo, kad jų yra daugiau nei yra iš tiesų (tikiuosi supratot ką turiu omeny). taaaigi. apie patį dezodorantą nėra daug ko sakyti. tiesiog  jis labai greitai susigeria į odą, tad pakėlus rankas neatrodo, kad jos yra prakaituotos, o apsaugo nuo prakaito labai gerai, net ir per didžiuosius lietuviškus karščius jaučiausi su juo saugi ir sausa. tad tikrai visoms jį rekomenduoju.


Lush solid shampoo bar (Jumping Juniper)
keista, nes dar niekada gyvenime taip ilgai ir be jokios pertraukos nemėgau nei vieno produkto. tačiau visada būna pirmas kartas :) galbūt šį šampūną taip mėgstu dėl to, kad, kaip jau turbūt dauguma jūsų žino, turiu riebius, plonus ir itin jautrius plaukus ir, patikėkit manim, tai pati blogiausia plaukų ,,rūšis''. jei tik pradedu naudoti kokį nors deep cleaning, ar apimtį suteikiantį šampūną mano plaukai ima slinkti kaip pašėlę. dėl to jeigu šampūnas tinka mano plaukams, tinka visiem. o šį šampūną be perstojo naudoju nuo...maždaug vasario mėnesio, kai tik jį įsigijau. ir likau itin patenkinta rezultatais. net neabejoju, kad nenustosiu jo pirkusi. 
šampūnas suteikia plaukams daug apimties, jie neslenka ir tampa labai klusnūs. tačiau panaudojusi šampūną jau kurį laiką pastebėjau, jog jis labai išsausino mano plaukus, tad man teks imtis papildomų priežiūros priemonių. bet šiaip, šį produktą myliu ir rekomenduoju.



Batiste Dry Shampoo (floral & flirty blush scent)

tai pats geriausias sausas šampūnas, kurį aš kada nors naudojau. nors kvapas man ir nelabai patinka, nors jis man ir nesvarbus, nes man svarbiau yra produkto kokybė. dar vienas produkto trūkumas - nrors prieš naudojimą ir supurtytas, jis palieka baltas dėmes, kurias sunku ištrinti. tačiau kai viską ištrini, šampūnas tampa tiesiog nuostabus. jis suteikia žiauriai daug apimties, plaukai tampa kaip po tikro plovimo.



Veido prausiklis (Angliavandenis)
ir jo liko tiik tiek... :) kaip jau supratot, yra su anglimi, dėl to yra skirtas riebiai/mišriai odai. aš jį naudoju du kartus per dieną ir jis puikiai pašalina visą riebalų perteklių ir ji tampa NORMALI!!! :D naudodama jį pastebėjau, jog atsiradus spuogeliui prausiklis greitai jį išdžiovina nepažeisdamas odos. nors žmonėms, linkusiems į odos sausėjimą, jo nerekomenduočiau, nes gali greitai gali išsausinti ją. kai tik pradėjau naudoti prausiklį, patį pirmą kartą jaučiau kaip mano oda tempiasi, tačiau vėliau viskas buvo gerai. 



Bioderma Sebium H2O micelinis vanduo
taigi taigi. jau seniai norėjau jį nusipirkt, nes visi bloggeriai apie jį pastaraisiais metais tik ir kalba. tad ėmiau ir nusipirkau. iš tikrųjų dabar tokio didelio poveikio kaip pačioje pradžioje nebematau, nes oda prie šio produkto jau spėjo priprasti. bet kai tik pradėjau jį naudot, iškart pastebėjau, kad mano veidas tapo daug gražesnis - suvienodėjo jo spalva, dėmelės po spuogų ėmė nykti, o pačių spuogų savo gyvenime beveik nebeturiu. tai yra nerealu! ypač dabar, vasarą! taip pat jis puikiai pašalina visus makiažo likučius, kurių nepašalino valiklis. absoliučiai rekomenduoju!



LUMENE 24h Shine Controlling Moisturizer
blog post




eos lip balm (sweet mint)

kaip prisiekęs mėtoms žmogus tik ir laukiau, kol ir vėl atšils oras ir galėsiu naudot šitą gėrį. jis žiaaauriai skaniai kvepia mėtomis, šaldo lūpas. įpakavimas yra labai patogus, nors kosmetinėje užima kiek per daug vietos. netirpsta karštyje, kas vasarą yra labai gerai! labai lengvai tepasi, neturi jokio nemalonaus poskonio, o lūpos tampa kruopščiai sudrėkintos ir apsaugotos nuo suskeldėjimo.



BeYu akių šešėlių pagrindas
jį aptikau ieškodama akių šešėlių pagrindo, kuris nekainuotų 60 litų (kiek kainuoja žymusis Too faced ) ir kuris būtų toks pat geras. jį naudoju jau nuo balandžio. dėl to, kuris geresnis nieko sakyti negaliu, nes pastarojo Too faced šešėlių pagrindo bandžiusi nesu, tačiau šiuo pagrindu tikrai labai džiaugiuosi. 
visų pirma, juo pasitepus akių makiažas ant mano vokų išlieka nenubėgęs ištisą dieną (mano vokai yra itin riebūs). visų antra, jis nėra matinis, o atspindi šviesą (blizgus), tačiau tai pro šešėlius nepersimato, nes naudoju matinius šešėlius ir jie ant mano vokų vis tiek išlieka matiniai. taip pat jį lengva nuvalyti su Bioderma miceliniu vandeniu, ar paprastu makiažo valikliu. taip pat produkto kaina visiškai nesikandžioja atsižvelgiant į jos kokybę ir ilgaamžiškumą, nes vienam vokui jos tereikia visai nedaug. o kainavo ji apie 27 litus.




Eyestudio Lasting Drama eye lineris

pirmasis gel lineris kurį naudoju. iš pat pradžių dažytis buvo sunku ir tai užimdavo daug laiko, bet pripratusi ir įvaldžiusi visą aplikavimo techniką džiaugiuosi rezultatais. jeigu atvirai, gelinis pravedimas man atrodo daug gražiau ir solidžiau, nei pieštukas. taip pat, žinoma, jo dabar esu sunaudojusi kur kas daugiau, nei prieš mėnesį, nes naudojau beveik kiekvieną dieną. dar vienas dalykas: prie jo pakuotėje buvo pridėtas dar ir specialus teptukas. tačiau tokių paprastai aš niekada nenaudoju, nes jie būna nepatogūs ir nekokybiški. bet, kaip bebūtų keista, su tuo šepeteliu gelio aplikacija man yra daug greitesnė ir patogesnė, linija gaunasi daug gražesnė, negu naudojant Real Techniques tam skirtą šepetėlį. 
linija gaunama labai ryški ir išlieka visą dieną. kainos atžvilgiu, atsižvelgiant į tai, kiek laiko man užteks šio produkto, ji nebuvo labai jau didelė, o pakuotė taip pat patogi.




L'oreal Telescopic Carbon Black mascara

absoliučiai rekomenduoju jį toms, kurios nori ilgesnių blakstienų. tam esu išbandžiusi ne vieną ilginamąjį tušą, bet akivaizdžių rezultatų sulaukiau tik su šiuo. jis dvigubai pailgina mano blakstienas ir šiek tiek jas užriečia. žinoma, su šiuo tušu ant viršaus naudoju bet kokį apimties suteikiantį tušą, nes šis blakstienas ,,sulipdo''. bet kaip jau sakiau, naudojant jį ne vieną, viskas atrodo labai gerai. 
tušo konsistensija yra skystesnė nei aš mėgstu, bet tokiu būdu galima lengviau formuoti blakstienų formą ir viską užbaigti kitu tušu. taip pat jis išlieka visą dieną nenubyrėdamas.




Avon mini lipstick (rose light)
lūpdažio formulė nėra labai bloga. jo konsistencija ,,riebi'', šiek tiek maitinanti lūpas. ilgalaikiškumu jis nepasižymi, nes labai greitai, net ir nevalgant, spalva nusitrina. 
pati spalva labai graži rožinė. ant lūpų ji atrodo labai subtiliai, lyg my lips but better look.
kokia kokybė, tokia lūpdažio ir kaina. mokėjau per išpardavimą gal kokius 8 litus.



L'oreal Color Riche (210 Shocking pink)
kai tik pamačiau, iškart įsimylėjau. pirkau jį prieš gerą mėnesį, kuomet vasara buvo tik prasidėjusi ir man labai norėjosi kokio nors ryškaus nagų lako. ir šis tikrai toks yra. su juo nagų tikrai nepaslėpsi. atspalvis yra blue toned pink, dėl to atrodo neįprastai ir išsiskiria. lako formulė pakankamai gera. išdžiuvęs lakas labai gražiai blizga. pati formulė niekuom neišsiskirianti, labas ne jokių top coatų išlieka neapsilupinėjęs apie 3 dienas.





Goda

4 comments:

  1. Kur būtų galima gauti veido prausiklį? Susidomėjau. :)
    Buvau susiviliojusi lush šampūnu, bet nepatiko kvapas, ar jis lieka ištrinkus plaukus?

    ReplyDelete
  2. Veido prausiklis taip pat iš Lush :) šampūno kvapas ir man iš pradžių ne itin patiko, bet jo išsiplovus nelieka, o rezultatas nerealus :)

    ReplyDelete
  3. Ei, dar be to užtaginau tave čia :) :
    http://artlastsforever.blogspot.com/2013/07/40-questions-beauty-tag.html

    ReplyDelete