Tuesday, December 9, 2014

Bioderma Sebium H2O micelinis vanduo | Would I Repurchase?



tikriausiai pats garsiausias ir labiausiai visų aptartas veido tonikas visoje grožio industrijoje. prieš daugiau nei metus laiko įsigijau Bioderma veido toniką riebiai odai. naudojimo metu jis man padarė iš tiesų didelį įspūdį ir be jo daugiau neįsivaizdavau savo grožio rutinos. naudojimo pradžioje produktas odos tik pablogindavo, tačiau tai vykdavo dėl to, jog gaminys iš gilesnių odos sluoksnių į paviršių ištraukdavo nešvarumus. kai tai galiausiai įvykdavo, man oda būdavo švaresnė nei bet kada anksčiau. 
po tokių rezultatų ir didelės pertraukos nuo gaminio naudojimo galiausiai nusprendžiau grįžti prie geriausią rezultatą suteikiančio veido toniko ir įsigijau pačią didžiausią priemonės pakuotę. tačiau antrojo produkto naudojimo metu jis pasirodė nebe toks pat kaip anksčiau.
pradėsiu nuo pirmojo pastebėto skirtumo - kvapo. prieš tai naudotos priemonės aromatas buvo itin gaivus tačiau tuo pat metu ir saldus, tikrai priminė natūralesnės kosmetikos kvapą. taip pat jame buvo galima užuosti kažko panašaus į veido odai itin veiksmingus cheminius komponentus. kita vertus, dabar naudojamas micelinis vanduo yra kur kas labiau parfumuotas, dirbtinas. jis labiau panašėja į rafinuotą vyrišką produkciją, bet nei veido priežiūros priemonę. 
labai gerai pamenu, jog mano pirmosios pakuotės naudojimo metu priemonė nebuvo linkusi greitai susigerti į veido odą, taigi tekdavo šiek tiek palaukti, o tai užimdavo laiko, taigi rytinė, ir taip skubota rutina būdavo dar prailginama. nors ir kaip bebūtų gaila, šis gaminio požymis išliko iki dabar. tačiau dabar dažniausiai nesivarginu laukti kol priemonė tai padarys ir tiesiog ant viršaus tepu veido kremą. žinau, jog tai nėra labai gerai, tačiau, kaip jau minėjau, rytais tikrai neturiu laiko laukti, kol produktas galutinai įsigers. taip pat dėl šio jo požymio micelinis vanduo nesuteikia po veido prausimo ir ypatingai rytais taip reikalingo gaivos pojūčio. atvirkščiai, jis šiek tiek apsunkina ne tik savo negebėjimu įsigerti, bet dar ir kvapu. 
taip pat prisimenu, jog anksčiau naudotasis tonikas puikiai apsaugodavo nuo dažno spuogų atsiradimo prieš tai juos pašalindamas ir išvalydamas odą. na o pradėjus jį naudoti antrąjį kartą, nepastebėjau jokio pastebimo rezultato. iš to ką pastebiu tegalima daryti dvi išvadas. pirmoji yra tai, jog produktas nieko nedaro odai, mat dėl kardinaliai pakeisto jo kvapo esu įsitikinusi, jog buvo pakeista ir ir pati jo sudėtis. antroji išvada yra ta, jog mano veido oda yra tokia pilna giliau susikaupusių nešvarumų, jog jų valiklis per ilgo naudojimo laiką niekaip negali pašalinti . tačiau pastarąja versija labai abejoju, nes naudoju tikrai geros kokybės prausiklį ir sąžiningai plaunu veido odą. o taip pat spuogai nedingsta tik nuo vienos konkrečios veido vietos, o ant likusio veido jų absoliučiai nėra. taip pat mane ypatingai nervinantis dalykas yra tai, jog oda prie produkto neįtikėtinai greitai pripranta (maždaug per dvi savaites). būtent dėl šios priežasties aš jį naudoju taip ilgai. žvelgiant į tai iš ekonominės perspektyvos čia matau gan didelį minusą. juk norint kaip galima dažniau naudoti šį micelinį vandenį jį tenka vidutiniškai kas dvi savaites pakeisti kitu. taigi tenka tuo pačiu metu leisti pinigus dar ir ant antro tokios pat paskirties produkto, kai ant pastarojo 500ml toniko yra išleidžiama maždaug 85 litai. 
tačiau konkrečiai šią talpą buvo itin paranku įsigyti dėl pakuotės dozatoriaus. jo nereikia kilnoti, užtenka tik padėti vatos diskelį ant specialios pakuotės viršuje esančios plokštelės ir porą kartų ją paspausti. tai viskas! ir vis dėlto šį mechanizmą reikia šiek tiek perprasti, nes nepakankamai prispaudus vatą ar paspaudus per daug kartų priemonė ima trykšti į visas puses. taip man yra nutikę ne vieną kartą ir ne tokiu būdu ne tik išsinaudojo dalis produkto, tačiau ir vonios sienos gavo savo Biodermos dozę.  
 esu tikrai nusivylusi šiuo produktu ir nebematau rezultatų, kuriuos mačiau jį naudodama prieš pusantrų metų. man tai yra savotiškas įrodymas, jog gamintojai iš tiesų kažką padarė su micelinio vandens sudėtimi. ir, nors ir esu įsitikinusi, jog kiekvienas turėtų išbandyti bent patį mažiausią šio gaminio buteliuką, tikrai manau, jog naujoji jo formulė daugiausiai yra verta pusės tų pinigų, kuriuos tenka sumokėti. esu beveik įsitikinusi, jog daugiau šio produkto nebepirksiu.






Goda




2 comments:

  1. būtų įdomu pamatyti sudėtį, kuri parašyta ant tavo pakuotės, kažkur esu užsirašiusi senąją, būtų galima palyginti ir pažiūrėti ar kažkas pakeista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tai tikrai būtų labai įdomu ir pravartu. man irgi buvo kilusi tokia mintis, tačiau senąjį buteliuką jau esu išmetusi.

      Delete