Thursday, April 2, 2015

Holly Golightly bubble bar from Lush



niekam ne paslaptis, jog vonios burbulus pirkti apsimoka kur kas labiau nei bombas vien tik dėl jų daugkartinio naudojimo, tęsdama labai pavėluotas apžvalgas apie Lush žiemos kolekcijos vonios produktus, šiandien noriu aprašyti, deja, didelio lietuvaičių dėmesio nesulaukusį Holly Golightly vonios burbulą, tiesa, iš pradžių ir pati nebuvau tikra, ar verta jį įsigyti. regis, mane išgelbėjo atsitiktinumas, mat sulaukiau didelės dėžės Lush gėrybių dovanų Kalėdų proga. joje, tarp visų į vieną nuostabų aromatą sumišusių gėrybių, buvo ir šis produktas.
 suformuoti apie jį tvirtą nuomonę buvo iš tiesų sunku. po pirmojo naudojimo nepasirodė, jog tai yra prastos kokybės produktas, tačiau taip pat nebuvau tikra, ar mėgavausi jo naudojimu. vis dėlto tolesnių priemonės naudojimų metu man ji ėmė patikti vis labiau, sukeldama vis didesnį susižavėjimą. sutinku, jog be perstojo naudojamas produktas kartais gali pabosti, tačiau padarius mažą pertrauką, galima laisvai grįžti prie produkto ir toliau džiaugtis jo naudojimu. tačiau man taip su šia priemone dar nebuvo nutikę. aš vis dar džiaugiuosi ir mėgaujuosi kiekviena vonia, kurioje naudojau šį vonios burbulą ir jau trečią savaitę nenaudoju nieko kito. tam įtaką iš tiesų galėjo padaryti ir mane raminantis, itin šiltas produkto aromatas, kuriame atsiskleidžia tarpusavyje susimaišiusios aštriųjų gvazdikėlių, cinamono bei pačiulių natos. mano manymu tai yra pats idealiausias aromatas produkte, skirtame žiemos periodui. nerimaujančias, jog pastarasis bus pernelyg stiprus, galiu nuraminti, mat kaip ir visuomet, pasklidęs vonioje jis tampa kur kas subtilesnis, tačiau vis tiek išlieka aiškiai juntamas. gaminio sukuriamas putų kiekis vonioje tiesiog stulbina, na, o jų pačių pakanka visų maudynių metu. beje, čia ir vėl mane persekioja žalia spalva! tačiau šį kartą man ji neužkliūna ir tai tikrai yra susiję su kitomis nepriekaištingomis šio produkto savybėmis ir dar labiau atsipalaiduoti padedančių blizgiųjų dalelių gausa vandenyje. 
ar pati pirkčiau šį produktą? be jokios abejonės. viliuosi, atėjus žiemos švenčių sezonui ši priemonė vėl atsiras prekyboje. na, o savo tinklaraščio skaitytojas paraginsiu nepabijoti iš pažiūros aštraus cinamono kvapo ir išmėginti šią priemonę kitais metais. tikrai abejoju, ar jums teks nusivilti. patikėkite, už tokį ne mažo dydžio gabalėlį, kurio man pačiai užteks maždaug šešioms - aštuonioms vonioms, tikrai verta pakloti 7 eurus. žinau, aš tai tikrai padarysiu!





Goda




2 comments:

  1. Aš turiu pasakyti, kad jau laukiu tavo LUSH apžvalgų, nes mane jau ima stebinti, kaip sutampa mūsų pasirinkimai :) Aš žiemą irgi bandžiau šias vonios putas (tiesa, neaprašiau, nes sunaudojau greičiau, nei spėjau nufotografuoti...) ir jos man paliko labai teigiamą įspūdį, o kvapas pasirodė tikrai labai žiemiškas, sodrus ir malonus :) O kas dėl spalvų, tai man žalia mieliau, nei geltona :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, na va, pagaliau ir sulaukiau įrodymo, jog bent vienam žmogui yra naudingos mano gerokai pavėluotos Lush apžvalgos :) labai džiugu girdėti, jog mudviejų pasirinkimai labai panašūs!!! :) tiktai taip, apie šį produktą negaliu pasakyti nieko kito, tik teigiamus dalykus. na taip, geriau žalia nei geltona, bet jeigu būtų galima rinktis, nesirinkčiau nei vienos iš jų.

      Delete