Wednesday, November 7, 2012

10 things, I'm obsess with

sveiki sveiki! nusprendžiau apdaryti mini tag'ą. jis yra apie dešimt dalykų, be kurių negalėčiau gyventi. taigi su šia trumpa įžanga ir pradėsiu vardinti mano gyvybę palaikančių dalykų sąrašą :}

Mėėėtos. esu apsėsta dėl mėtų. turiu daugybę kosmetikos su mėtų ekstraktais bei kvapais. dievinu jų kvapą, skonį, tiesiog dieeevinu mėtinius ledus DIONE ledainėje, maišau juos su šokoladiniais ledais su kava. ir tai būna mano gyvenimo skonis. taip pat mėgstu jų poveikį odai. taip pat man patinka mint green spalva. mados mylėtojams jau turbūt aišku, kad ši vasara man buvo lyg rojus, nes ją ši spalva buvo it colour. nuėjusi į kofą nežinodama, ko noriu, visuomet imu Mėtinę moką. vis dar ruošiuosi išsikept mėtinių keksiukų, tačiau girdėjau, kad jie taip pat yra labai gardūs. taigi taip, mėtos yra mano nr.1 :}





Coffee. negaliu gyvent be kavos. geriu ją kiekvieną dieną, ryte ir per pietus/kai chill'inu mieste su draugėmis. rytais ji man padeda prabusti. dar vakar įsitikinau tuo faktu, kad neišgėrusi jos ryte, jačiuosi kaip lavonas visą dieną. dėl to ji man - būtinas dalykas. ir galiu pasigirti, kad moku ruošt tikrai neblogą kavą :> ir taip sakau ne tik aš, bet ir beveik visi, kurie jos paragauja. ir tikrai nuoširdžiai nesuprantu žmonių, kurie negeria kavos, nes ji jiems yra neskani. ir kalbu ne apie paauglius, bet apie suaugusius žmones. na, bet kiekvienam savo. 







♥ Candles. Žvekės man visuomet asocijuojasi su šaltaisiais metų laikais, jaukumu, šituma ir romantika. jas degindama aš atsipalaiduoju, įgaunu šventinės dvasios, kažkokiu būdu iš jų pasisemiu energijos. esu savotiška žvakių maniakė. tai vienas iš tų dalykų, kuriuos perku. nesvarbu, reikia man jų, ar ne. žvakes dažnai siučiuosi iš Bath and body works ir Yankee candles internetinių parduotuvių. abi šios firmos yra amerikiečių. o kodėl jas siunčiuosi iš taip toki? papraščiausiai man patinka šių žvakių unikalumas, kvapų ir dydžių įvairovė. kaina taip pat nėra didelė, pavyginus su kokybe bei tūriu. 







Autumn & Winter. iš tikrųjų, tai mėgstu visus metų laikus, nes kiekviename iš jų man patinka vis kiti dalykai ir jie yra savaip gražūs. bet labiausiai man patinka šaltieji metų laikai. mėgstu susisukt į štorus didelius megztinius ir šalikus, nešiot pirštines, taip sakant ,,sluoksniuotai rengtis''. mėgstu gert šiltus gėrimus, ilgai vaikščiot ir plepėt su draugėmis apie viską ir kartu apie nieką geriant puodelį karšto gėrimo. mėgstu šių metų laikų nuotaiką, dvasią ir šventes. taip pat, žiemą mano gimtadienis! :) 










Shopping. ir kokia gi mados mylėtoja nemėgsta apsipirkinėti? aš tiesiog dievinu apsipirkinėjimą. mėgstu nusipirkt ką nors ekspromtu, o po to grįžus namo dar labiau ištyrinėt tą daiktą, jį išbandyt. gyvenime svajoju pasiekt tiek, kad galėčiau prisipirkt visko tiek, kiek bus pavaizduota mano įkeltose nuotraukose :D taip, mano laimę palaiko daug materialių dalykų, bet tokia jau aš esu :)









Traveling. manau, keliauti patinka visiems. kai būsiu pilnametė, tikrai keliausiu daug dažniau ir iš įvairių šalių parsivešiu visko daug daugiau. pažinsiu tų šalių virtuvę, tradicijas, kultūrą, ir visa kita, kad tik kuo daugiau sužinočiau apie šalį. o šiuo metu man patinka visas to daiktų pakavimosi procesas, planavimas, į kokias vietas važiuosim su tėvais. vaikštinėjimas tų šalių gatvėmis, lankymasis jų parduotuvėse. dieeevinu nakvojimą viešbučiuose. labai mėgstu ieškoti suvenyrų draugėms ir sau. turiu paprotį visuomet parsivešti ,,korteles'' iš vietų, kuriose lankiausi (jos primena atvirutes, kurių vienoje pusėje yra nuotrauka). paskutinė mano kelionė buvo praeitą vasarą. vykau į Švediją-Norvegiją. tai buvo prieš pat pradėjimą rašyt blog'ą. jeigu norit, kad įkelčiau nuotraukų iš tos kelionės ir ją aprašyčiau, tiesiog praneškit, su mielu noru tai pagarysiu :}







 Reading. taip, taip. esu savotiška knygų žiurkė. ir man tai patinka. nors visi mano klasiokai, ir, turbūt didžioji dalis ,,šiuolaikinio jaunimo'' (P.S. nekenčiu šitos savokos) neskaito knygų, nes mano, jog tai yra ,,nekieta'', jie tai daryti tingi, ar jiems tiesiog tai atrodo nesuvokiama, kaip žmonėms gali patikt skaityt knygas. bet taip, aš daug kuo skiriuosi nuo sako bendraamžių. ne, nesu atsiskyrėlė kestuolė. tiesiog apie viską turiu savo nuomonę ir niekas jos nepakeis. tai yra viena iš savybių, kurios man labiausiai patinka. taigi. skaitau, kad tobulinčiau savo vaizduotę, plėsčiau pasaulėžiūrą, ugdyčiau savo raštingumą (tai tikrai padeda) ir tiesiog, kad atsipalaiduočiau. man patinka bibliotekos ir knygynai. jie mane žavi taip pat, kaip ir kosmetikos parduotuvės. mėgstu rinktis knygas. jas perskaičius, istorijas pritaikyti savo kastieniame gyvenime ar tiesiog įvairiuose blog'uose diskutuoti apie jas. nes kartais perskaityta knyga būna tokia gera, kad norisi savo įspūžiu su kuo nors pasidalinti. ir kadangi gerai nepažystu nei vieno žmogaus, kuris skaitytų knygas, tenka išsilieti internetinėse svetainėse. bet manau, kad kai perskaitysiu tikrai įdomią knygą, ją pristatysiu ir čia.
bėje dar nepaminėjau, kad skaitau ir mados žurnalus, įvairius mados tikklalapius bei blog'us. tai yra neatsiejama mano gyvenimo dalis.




 Movies. mėgstu penktadienio vakarais, grįžus iš mokyklos, o kartais dar ir iš miesto, atsipalaiduot, susikelt kojas ant stalo, užsiplikyt didelį puodelį mėtų arbatos, ir žiūrėt filmą, ar net kelis. tai po įtemptos dienos mane labai atpalaiduoja. paprastai grįžusi iš mokyklos, jeigu daugiau tą dieną planų neturiu, būnu tikra tinginė. 
filmai, kuriuos žiūriu dažniausiai būdamo romantiniai, kartais net ir dramos. tačiau tai man tai jau pabodo. taigi pastaruoju metu žiūriu komedijas ar tokius filmus kaip ,,Spider man'' peržiūrėjau visas jo dalis. bet labiausiai patiko naujai sukurtas ,,Žmogaus voro'' filmas. o per Helloween'ą, kadangi esu didelė bailiukė, ir netgi ,,Pretty little liars'' sutemus nežiūriu, pražiūrėjau dvi pirmas ,,Harry Potter'' dalis. o per atostogas pabaigiau žiūrėt visas likusias. ir turiu pasakyt, kad mano nuomone, pirmosios trys dalys buvo pačios įdomiausios. 


  Bloging. che che che. nėra čia ko daug ir pasakot. man patinka rašyt, patinka galvot į ateitį, ką rašysiu, patinka savo post'ams rinkti informaciją, daryti nuotraukas, jas kelti, komponuoti daiktus. mėgstu skaityt kitus blogus, juos komentuoti. labai mėgstu būti išgirsta. todėl n-tąjį kartą norėčiau paraginti savo skaitytojus komentuoti ir mano įrašus. net jei jums jie ir nepatinka, visuomet priimu pritiką. 




 Cooking. ilgai sėdėjau prie dešimtojo punkto. bet kai tik pradėjau rašyt punktus čia, sugalvojau dar minimum penkis dalykus, kurių čia nepaminėjau, iir nuo kurių mano gyvenimas yra neatsiejamas. o gaminti aš įpatingai mėgau prieš dvejus metus. gamindavau beveik kiekvieną savaitę, o dabar kepu tik draugių gimtadieniams, ar kai turiu laiko. iš tiesų šio mano pomėgio slopimo priežastis buvo devintos klasės intensyvi mokymo programa. tuomet tiesiog neturėjau daug laiko nei sau, nei , tuo labiau, kepimui. bet dabar po biškį vėl pradedu atsigauti ir judėti ta linkme, ties kuria sustojau prieš porą metų. mėgstu kuri tasty art, stebėti, kaip rutuliojasi gaminimo procesas, tobulinti receptus ir išgirsti apie juos komplimentus. 


















                                                                          `~ Goda











2 comments:

  1. Viskas sutampa! As taip pat dievinu peppermint & candles - i mean, ziauriai! Gal gali pasakyt kaip tu sugebi atsisiust zvakiu is B&BW? Nu nes as niekur nerandu, kad jie pristatytu i LT, o taaaip noris.. Pavyksta nusipirkt tik tada , kai bunu USA, o dabar isejo ziaaauriai skanus kvapas kurio laaabai noriu! Tai va, jei nesunku atsakyk, ir jei turesi nori, apsilankyk mano bloge - www.princessofcalifornia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tai labai labai šaunu, kad yra žmonių, mėgstančių tuos pačius dalykus! :) visos nuotraukos deje iš interneto. aš irgi ieškojau visur kur tik įmanoma, bet niekas nesiunčia į Lietuvą, dėl to laukiu kol kokia pažystama važiuos į užsienį ir prigriebs man porą dalykėlių iš Bath & Body Works

    ReplyDelete