Tuesday, November 6, 2012

September/October favourites | 2012

sveiki sveiki :) štai dar vienas mėnuo sparkriejo kaip viesulas, o savęs palikdamas tik prisiminimus. šį kartą nusprendžiau padaryti October favourites post'ą tačiau kadangi praeitą mėnesį tikio nedariau ir mėgstamų beauty produktų prisikaupė, šis įrašas bus lyg ir sudarytas iš dviejų mėnesių. taigi netauškusi apie nereikalingus dalykus, pradėsiu :>

manau, pirmasis mėgstamiausių ,,skyrelis'' bus plaukų priežiūra

ir pirmas produktas - šampūnas. aš vis dar esu paieškų kelyje, ieškodama man idealaus šampūno, nes mano plaukai yra pakankamai riebaluoti, turiu juos plauti kas dvi dienas. o kai pasitaiko prastesnis šampūnas - ir dar dažniau. taip pat jie nėra stori, taigi perku apimtį suteikiančius šampūnus. pirmasis toks mano šampūnas buvo SYOSS (manau, rašosi taip). na, jis visiems mano pažystamams yra liūdnai pagarsėjęs. nuo jo nerealiai slenka plaukai. norėdama atstatyti normalų plaukų balancą ėmiau naudoti Margaritos šampūną nuo plaukų slinkimo su ajerų ekstraktu. ir rekomenduoju jį visiems nes man jis labai padėjo. na, o po to ir vėl grįžau į trasą ir radau tikrai gerą šampūmą - Gliss kur hair repair šampūną iš Schwarzkopf . taip pat naudoju ir tos pačios serijos purškiamą balzamą. kurio nereikia nuplauti! tiesą sakant, tik tokius ir naudoju. taigi. po šių priemonių kvapas išlieka iki kito plovimo (man tai yra dvi dienos), plaukai tampa neįtikėtinai švelnūs ir purūs. bet apimtis minimali, ne tokia, kokios norėtūsi. na, bent jau nuo jo plaukai neslenka :)


kartu su jais naudoju Advance Techniques volume iš Avon. šis purškiklis man patinka tuo, jog suteikia stulbinamą apimtį, bet jo minusas yra tas, jog juo pasipurškus plaukai tampa šiurkštesni, jis išlieka man tik dvi valandas ir po jo šiek tiek slenka plaukai, kas man labai nepatinka. dėl to nenaudoju jo per daugiausiai, bet man jis vis tiek patinka :)



   manau, antrasis ,,skyrelis'' turėtų būti kūno priežiūra

ir į šią kategoriją patenka tik vienas produktas. tai yra jums (tiems, kurie skaito mano blog'ą nuo pat pradžių) matyta Ornagic rosemary & milk bath sugar Organic shop. dieeevinu mirkt vonioj, su šiuo cukrumi. jo kvapas nepakartojamas!!! paprastai esu iš tų žmonių, kurie renkasi saldesnius kvapus, o šis kvapas taip pat ne išimtis. nors ir turi keistai stiprų prieskonį, bet man ji tikrai labai patinka. labai greitai ištirpsta vonioje, ir nuima visus nešrarumus.



toliau - veido priežiūra

na, nėra čia ko daug ir sakyt. naudoju Garnier Pure active toniką, prausiklį ir šveitiklį. mano oda yra mišri, dėl to toniką ir prausiklį naudoju kiekvieną dieną. kartais net ir po du kartus, o šveitiklį kas antrą dieną. jie man tikrai labai patinka, tad neturiu apie juos ko ir pasakyt. tiesiog. juos naudojant mano oda būna švari, neatsiranda jokių spuogelių, tonikas puikiai šalina puogų paliktas dėmes ir randelius, šveitiklis giliai išvalo poras.


 akių makiažas

du produktai. abu mėginėliai. abu Chanel firmos. taigi pirmasis - akių makiažo nuėmėjas. kadangi dažausi tiktai akis, tai ir naudoju tik tokius makiažo nuėmėjus. šis - tiesiog stulbinamas. garbės - tiesiog stulbinamas. garbės žodis, geresnio akių makiažo nuėmėjo dar nebandžiau. kadangi oda apie akis yra jautriausia ir ploniausia, stengiuosi valant makiažą jos pernelyg netrinti, bet taip neišeina :D iki tol kol pabandžiau...Chanel akių makiažo nuėmėją!!!  :} jis nepriekaištingai nuvalo makiažą net ir trinant odą minimaliai. nuima ir vandenį atsparų makiažą, kas yra tikrai labai šaunu.


antrasis Chanel produktas - tušas. kad būtų aišku - mano blakstienos yra pakankamai trumpos, tad naudoju tik ilginančius tušus. arba stengiuosi naudoti. kartais neatsispiriu pagundai nusipirkti ir vieną kitą kitokį tušą :> naudojant šį tušą apstulbau, kaip nepriekaištingai jis atskiria blakstienas vieną nuo kitos taip pat jas ir pailgindamas. tiesa, jis neparyškina jų visu 100%, bet tai man nekliūna.




lūpų ...priežiūra?

ir čia turiu tik du produktus. pirmasis - dalykas, be kurio neapsieinu nei dienos (net ir vasarą) - lūpų balzamas. ir pastaruoju metu naudoju tik vieną balzamą. tai eos organic lip balm - smooth sphere (summer fruit). sunaudojau jį per tris mėnesius, per kuriuos jis man labai pasitarnavo. jis tikrai labai gerai maitina lūpas ir neleidžia joms skilinėti. nežinau, ar taip tikrai yra, bet manau, kad turiu problemines lūpas. jos visą laiką turi būti sudrėkintos, kitaip iškart suskilinės. na, naudodama šitą lūpų balzamą bent jau neturėjau jų drėkinti kas valandą ar dvi, nes lūpos lieka sudrėkintos pakankamai ilgą laiką.
o nežinantiems, kas yra eos lūpų balzamai, pranešu, jog tai yra 100% natūralūs ir, bent jau šis, 95% organiniis lūpų balzamas. jis pagamintas iš antioksidantais praturtinto vitamino E (vitaminas E - nepakeičiamas saugant odą nuo senėjimo, padeda jai išsaugoti natūralią drėgmę, lygina raukšles, maitina ir saugo), raminamojo taukmedžio sviesto (nuramina sudirgusią odą, mažina niežėjimą, gydo išsausėjimų pažeistą odą) ir simondsijų (jojobos) aliejaus (dėl jo sudėtyje esanšio didelio kiekio skystų vaškų ekstraktų(kurie yra panašūs į odos riebalus), šis aliejus gerai valo odą, pakelia ir padeda pasišalinti nešvarumams).

kaip jau minėjau, savo senąjį eos lūpų balzamą jau baigiau, taigi nufotografavau kito turimo balzamo ,,vidų''

 kitas produktas - AVON lūpų dažai very berry iš jų MINI kolekcijos. dievinu šią spalvą rudenį. man ji vieną iš mėgstamiausių šiuo metų laiku. išlieka taip pat ilgai.






 Nail polish



mano nagų lakų paletėje taip pat vyrauja rudeniniai/tamsūs, žemiški tonai. pirmasis ir kol kas mano pats mėgstamiausias nagų lakas iš Catrice firmos 070 Caught On The Red Carpet. tai tamsiai raudonos/prisirpusių vyšnių spalvos nagų lakas. išlieka apie 3-4 dienas. palyginus, tai išties nemažas laiko tarpas. taip pat man patinka jo kokybė (atsižvelgiant į galiojimo laiką). kaip mažuma nagų lakų, jis ištisus metus man neuždžiūvo, kaip, kad pasitaiko su kitais nagų lakais. ir tai mane tik paskatino dar labiau pamėgti šios firmos nagų lakus. 




kiti trys nagų lakai iš naujosios L'Oreal Color Riche Nail kolokcijos. naujieji L'Oreal nagų lakai yra su geliu, kuris padeda nagų lakui išlikti ilgiau ir neapsilupinėti. visi trys - žemiški tonai. pirkau juos vos prasidėjus rudeniui, kai norėjosi nagams suteikti žemiškesnių atspalvių, kurie taip nerėžtų akių. pirmasis atspalvis - 605 Rive Gauche Green. Tai ,,kareiviška''/chaki žalia. tiksliau jos neapibūdinčiau :}



kita spalva - 107 Beige Boheme. iš tiesų ilgai mąsčiau, kaip apibūdint šią spalvą, taigi teko pasitelkti visagalį google žiniatinklį ir galų gale nusprendžiau, kad tai lyg alyvmedžio ir vario rudos mišikys. ji labai graži ir neutrali. nesakau, kad ji panaši į odos spalvą, bet labai gražiai susilieja su ja.



ir paskutinis atspalvis, tiesą sakant, mano mėgstamiausias - 112 Marrakech Sand. tai lyg pastelinė persikinė spalva. labai labai graži, nėra pakankamai ršyki, tačiau ji kažkodėl man patinka labiausiai. 



Kiek esu bandžiusi naujuosius Color Riche Nail  nagų lakus, jie manęs dar nei karto nebuvo nuvylę. išlieka iki savaitės, dėl didelio teptuko pasitengia greitai ir tolygiai. komentaruose ir aprašymuose esu skaičiusi, kad šie nagų lakai taip pat ir greitai džiūrsa. na, greitai džiūsta tiktai vienas (iš maniškių) tai 112 atspalvis. kiti džiūsta net gi ilgiau nei normalus nagų lakas, kas truputį nervina. 



Labai atsiprašau, kad šis įrašas išėjo toks ilgas, kaip jau minėjau, čia dviejų mėnesių mėgstamiausieji. bet tikiuosi, skaityti neatsibos :> 








                                                                     ~ Goda








No comments:

Post a Comment