Wednesday, November 14, 2012

Review: ,,Superdrug'' masks

gal prieš kokį mėnesį nusipirkusi porą Superdrug firmos kaukių pažadėjau parašyti specialų pranešimą apie jas ir ar jos man patiko, kaip ir ar veikė. tiesa, po to nusipirkau jų dar šiek tiek, taigi kai kurios jums gali būti nematytos. manau, išbandžiau jas visas. bent jau taip buvo, kai tikrinau pastająjį kartą.


štai visos kaukės, kurias išbandžiau :}


  Δ Gaivinamoji veido kaukė su agurkais. Gerai valo, drėkina ir atgaivina odą. Vėsinamoji agurkų veido kaukė giliai valo ir skaistina jūsų odą. Sudėtyje itin daug vertingų natūralių ekstraktų ir Negyvosios jūros mineralų. Pašalina nešvarumus ir nuramina odą, ji tampa gaivi ir skaisti. Maloni, švelni, odą išvalanti procedūra!
Paprastai nesu didelė produktų su agurkais fanė. Žinoma, vasarą kartais nusiperku vieną kitą produktą su agurkais, nes jie puikiai drėkiną orą. bet labiau mėgstu agurkus iškeisti į ką nors, kas taip pat gerai drėkina. Panašiai buvo ir su šia kauke, kai ją pamačiau. Žinojau, kad nepirksiu. bet kadangi man šios Superdrug kaukės patiko, labai knietėjo išmėginti jas visas. taigi nusipirkau. ir galiu pasakyti, kad man jie tuo metu, kai naudojau šią kaukę, paliko tikrai gerą įspūdį. Žinoma, be agurkų kvapo neapsieita (ko aš produktuose su agurkais labiausiai nemėgstu), bet rezultatas buvo nuostabus. Šita kaukė kuo švariausiai išvalė mano poras, po jos mano veido oda tapo švelnesnė. tiesa, man kiek nepatiko tai, jog iš pradžių kaukė graužė. o ir kvapas nebuvo labai panašus į agurkų, bet aš juos jaučiau. jis buvo labai gaivinantis, ir, manau, kad vasarą aš šią kaukę naudosiu dažniau. 




 Δ Šveičiamoji veido kaukė su braškėmis. Glotnina ir skaistina odą. Atgaivinkite odą ir pašalinkite negyvas ląsteles! Vaisinio kvapo veido kaukė su tikrų braškių ekstraktu ir sėklelėmis atkemša užsikimšusias poras ir glotnina jūsų odą. Pašalinami visi nešvarumai ir makiažo likučiai. Rezultatas - švari, skaisti ir glotni oda! 
Pirmas įspūdis buvo blogas, nes tiek kvapas, tiek spalva priminė tuos blogus vaikystėje patirtus momentus, kai sirgdama turėjau gert kažkokius skystos konsistencijos rožinius vaistus, kurie buvo labai šlykštūs. Tačiau tai buvo antroji Superdrug vienkartinė kaukė, kurią aš išbandžiau, ir kuri tikrai atlieka savo darbą. Ją nuplauti taip pat lengva. Kaukė tikrai išvalo visus nešvarumus, makiažo likučius (specialiai patikrinau :)), po jos mano oda tavo švelnesnė.






Δ Valomoji veido kaukė su granatais ir spanguolėmis. Valo, skaistina ir apsaugo odą. Specialiai sukurta su natūraliais vaisiniai antioksidantais - granatais, spanguolėmis, vynuogėmis ir mėlynėmis. Padeda išvalyti poras, oda tampa gaivesnė ir skaistesnė. 
Ši kaukė yra vienintelė nulupamoji. be abejo, tokios kaukės džiūsta ilgiau, negu normalios. bet man labai nepatiko tai, jog man ji džiuvo ilgiau negu 15minučių. ir veido odą išvalė ji ne taip jau ir gerai. Kvapas man buvo kiek per saldus, bet patiko jame jaučiamas spanguolių rūgštumas.





Δ Maitinamoji veido kaukė su šokoladu. Išvalo odą švelniai ir giliai. Kaukės sudėtyje yra tokių prabangių sudedamųjų medžiagų, kaip kakava ir taukmedžio aliejus. Kaukė prisotins jūsų odą drėgmės, ji taps tokia atsinaujinusi ir gausiai sudrėkinta, kad net spindės.
Kai tik pamačiau šią kaukę pagalvojau, kad turbūt ji bus mano mėgstamiausia ne tik dėl to, kad yra su šokoladu (na, tiksliau kakava), bet ir dėl jos neva tokio poveikio odai, koks apibūdinamas aprašyme ir dėl jos sudedamųjų dalių. dieeevinu šaltuoju metų laiku tokius ,,sunkius'' kvapus, o ypač taukmedžio kvapą. todėl maniau, kad šią kaukę naudosiu sezoną ar net gi du ir ji man nepabos.  dėl to ir pasilikau ją bene paskutinę. tačiau didelio įspūdžio, kiek pamenu, ji man nepadarė didelio įspūdžio. taip pat maniau, kad ji kvepės kaip tikras šokoladas, ir būti su ja tas 10 minučių bus tikra palaima. tačiau man jos kvapas šokolado nepriminė nė iš tolo. taip, kažkokių jo užuomazgų yra. taip pat man labai nepatiko, kad kaukė graužė mano veido odą. maniau, kad ją baisiausiai išbers. taip pat nusiplovusi kaukę pastebėjau, kad mano oda tapo kažkokia keista. ji nebuvo nei švelni, nei glotni. ją perbraukus pirštais, jie sunkiai skydo (tikiuosi supratot :D). dar mano oda buvo paraudusi, ir ypač tose vietose, kuriose perštėjo. ir jaučiausi taip, lyg kaukės nebūčiau gerai nusiplovusi. todėl teko plauti keletą kartų, bet rezultatas vis tiek liko toks pat. dėl to mane ši kaukė tikrai labai labai nuvylė.






Δ Švelni šildomoji veido kaukė su abrikosais, persikais ir mangais. Gausiai drėkina ir maitina odą. Švelni šildomoji kaukė su atogražų vaisių kokteiliu padeda atverti poras, kad būtų galima giliai išvalyti odą. Gausiai drėkinantis ir drėgmę sulaikantis vaisių aliejus pamaitina veido odą, ji tampa švelni ir glotni. 
pasakymas ,,įjunkite šildymą!'' čia puikiai tinka. Begalo šildo, kvepia ir išvalo veido odą. ši kaukė man patiko bene labiausiai. ir ji, mano manymu, puikiai tinka šaltuoju metų laiku.





Δ Šveičiamoji uoginė kaukė su avietėmis, mėlynėmis ir spanguolėmis. Gaivina ir skaistina odą. Ši šveičiamoji uoginė veido kaukė su mėlynių, aviečių ir spanguolių ekstraktais giliai valo odą ir poras. Natūralus molis padeda sugerti riebalų perteklių, dėl kurio gali atsirasti inkštirų. Braškių sėklelės švelniai šveičia odą, ji tampa švari ir skaisti. 
Švelnios purpurinės spalvos matinė kaukė su braškių sėklelėmis. nuostabaus kvapo, puikiai valanti veido kaukė. greitai džiūsta. 






kai naudojau šitas kaukes, jos man patiko, bet nei viena pernelyg didelio susižavėjimo nepaliko. bet dabar, kai jau praėjo kiek laiko, manau, kad šių kaukių daugiau nepirksiu. visų pirma, jų kvapas yra stiprus. per stiprus, kad jos būtų natūralios. tai patvirtina ir kai kurių kaukių spalva. o kaina jų, kaip tikrai natūralių kaukių - 2,99Lt. taigi geriau pagalvojus, man jos nepatinka dėl savo nenatūralumo, kuris yra akivaizdus. tačiau vienkartinės kaukės man vis tiek patinka dėl to, jog per trumpą laiką jų galima išbandyti palyginus daug. taigi ir toliau ieškosiu man priimtinų kaukių ir rezultatais dalinsiuosi su jumis, bičiuliai :}







                                                                           ♥ ~ Goda
 

5 comments:

  1. thant you very much! I'm so glad to hear it.

    if I would like your blog, thann ok :)

    ReplyDelete
  2. Žiauriai nemėgstu visų šių kaukių, ir išties visos tirštesnės konsistencijos kaukės graužia veidą. :(
    Tačiau suviliojai išmėginti kaukę su abrikosais, persikais ir mangais, nes būtent šioji niekada nepatraukdavo dėmesio, tačiau pamačiusi, kad ji šildomoji, susidomėjau. :)

    ReplyDelete
  3. šildomoji kaukė tikrai viena iš mėgstamiausių. bet aš pati daugiau nei vienos iš jų nepirksiu, nes nei jos natūralios, nei ką, o kažkaip pačią ėmė labiau traukt į natūralesnių produktų pusę :) o šiaip pabandyti aišku verta :) taip pat galėčiau rekomenduoti dar veismingesnę Garnier šildomąją kaukę. o kai išbandysi abrikosinę, būtų įdomu išgirsti, ar patiko :)

    ReplyDelete