Saturday, November 24, 2012

Haul: Zara, MNG, s.Oliver, Danija, Drogas

sveiki sveiki! na, kaip turbūt dauguma žinote, šiandien Vilniuje praūžė YAMAM! visų pirma norėčiau pastebėti, kad Vilniečiai yra IŠ-PRO-TĖ-JĘ!!! mudvi su mama, žinoma, kaip visuomet per tokius masinius išpardavimus važiavome anksti ryte, nes nemėgstame grūstis pro minią ir stovėti eilėse. bet kai tik atvažiavom prie Akropolio ir pamatėm jo eikštelę, gavom mažytį infarktą. pagrindinėje Akropolio aikštelėje buvo sausakimšai pristatyta mašinų, o dar net parduotuvės nebuvo atsidariusios! mane tai net juokas paėmė, koki vis dėl to Lietuviai yra grobuonys. na, aš ne išimtis, bet vis dėl to. pamačius, kaip dar neatsidarius parduotuvėms žmonės būriuojasi ir skaičiuoja paskutines minutes kada jos atsidarys, kažkodėl pasidaro ir graudu ir juokinga. žinoma, aš taip pat ten buvau ir prigriebiau porą dalykėlių, kuriuos norėčiau parodyti ir jums :)

prieš tai norėčiau labai atsiprašyti už daugumoje nuotraukų esančią netvarką. dėl to man labai nesmagu, bet labai knietėjo kuo greičiau jas įkelti į blog'ą.

pirmiausia parodysiu drabužį, dėl kurio, manau, džiaugiuosi labiausiai. taigi MANGO parduotuvėje prigriebiau ,,kailinę'' liemenę, kuriuos..negaliu sakyti, kad nerealiai norėjau, bet man jos visuomet patiko ir pati norėjau tokią turėti.


bėje, golfas taip pat pirktas šiandien. Zaroje







 antras pirkinys pagal mano džiaugsmo skalę yra auliniai iš Danijos. jie itin paprasti, tačiau mane tuo ir žavi. nes visi rudeniniai/pavasariniai batai, kuriuos esu turėjusi buvo su sagtelėm ar šiaip kokiais nors pribumbasais, dėl to su mama pasitarėm, kad reikia kažko paprastesnio.




judėkime toliau! ir...manau pristatysiu savo mažą grobį iš Zaros. joje nusipirkau dvejus šiltus megztinius ir dvejus golfus. vieną jau matėt, o kitą galbūt kadanors pamatysit :D jo nufotrkint paprasčiausiai negalėjau.








taip, taip, žinau, kad jis mane storina. bet man tai nerūpi, nes megztinis man patinka, jis yra gražus ir šiltas


prieš paskutinė parduotuvė - s.Oliver. na, šioje parduotuvėje aš rūbų niekada neperku, tiesiog nerandu ten nieko gražaus. bet kai man reikia striukės - pirmu taikymu varau ten. taip nutiko ir šį kartą. nusipirkau storą, ilgą žieminę striukę, su kuria jau tikrai nesušalsiu :) taip pat jinai yra begalo sunki, ir aš net nenopriu galvot apie tai, kaip su ja žiemą teks roplioti per pusnis, ir kiek kartų su ja išsitėkšiu ant ledo. bet nemėgstu šalt (daah, o kas mėgsta).




irrr...DROGAS. prisiekiu, kad bet kurioje kosmetikos parduotuvėje galėčiau praleist visą amžinybę. aplamai, jeigu reikėtų įsivaizduot savo rojų, tai turbūt būtų koks nors gigantiškas metropolio prekybos centras. taip, tai labai materealu, bet nieko negaliu su savimi padaryt.
tiesą sakant, čia nieko įdomaus nensipirkau, bet kadangi vis tiek kažkada rašysiu atsiliepimą ir apie šiuos produktus, tai įkeliu, kad žinotumės, kada pirkau

tiesą pasakius, paėmiau visiškai atsitiktinį nagų lako nuėmėją. man buvo svarbu, kad jis nebūtų vienos iš tų pačių pigiausių ir nekokybiškiausių (tokių kaip BŪK) firmų. taip pat kiekvieną kartą rikdamasi produktą ieškau tokio, kokio dar nebuvau išmėginusi. taigi ISANA firmos migdolų kvapo nagų lako nuėmėjas.

taip pat jau seniai išsvajotos (tik ne šitos firmos) spečialios nosies poras valančios juostelės. nekantrauju jas išmėginti.
Beauty formulas nosies poras valančios juostelės ir giliai nosies poras valančios juostelės. daugiau apie jas - kai išmėginsiu :}







taip pat trečiadienį Gedimino pr (prie Seimo) esančiame Droge nusipirkau kelis nagų lakus. pamačiusi, kad Droge yra CATRICE  kosmetikos skyrelis apstulbau, nes šio nagų lako visuomet eidavau pirkt į Eurokos parduotuvę. ir šiandien būčiau bent šiek tiek pasipildžiusi savo nagų lako kolekciją, bet Akropolio Droge šios firmos produktų dar nėra.

 pirmieji du nagų lakai buvo įkvėpti Kalėdinės nuotaikos, o trečiasis - rudens. skamba labai nelogiškai, bet taip jau yra :)

taigi. pirmasis - vienas iš naujų Catrice nagų lakų - 910 Oh my goldness! tai labai labai gražus, ne tik Kalėdoms tinkantis aukso spalvos nagų lakas. tačiau jis daugiau orandžinio, o ne geltono aukso spalvos.
http://www.catrice.eu/products/nails/nail-polish/detail/product/ultimate-nail-lacquer-910.html




kitas nagų lakas, kuris, tiesą sakant mane nuvylė, tai 550 Marilyn & Me. tikėjausi, kad nagų lakas bus toks pat, koks yra buteliuke, ir padariau klaidą taip manydama. man atsitiko taip, kaip atsitinka turbūt daugumai - buteliuke blizgučių atrodo daug, o kai nusilakuoji, lakas atrodo kaip praskiestas. BET nėra taip jau labai baisu. manau, man jį tiesiog reikia pamėgt/priprast prie jo.
http://www.catrice.eu/products/nails/nail-polish/detail/product/ultimate-nail-lacquer-550.html
(nuorodoje ji išvis atrodo kažkokia rožinė)

dabar, kai įkėliau nuotrauką atrodo, kad su laku viskas yra gerai. bet taip nėra! smulkių blizgučių jame yra nerealiai daug, praktiškai, jis sudalytas vien tik iš jų. bet didesnių blizgučių, kurie aiškiau matosi, yra mažai, ir dėl to labas atrodo kaip prasiestas.





ir paskutinis nagų laks. kuris man iš visos šios trijulės patinka labiausiai - tai Limited edition ,,SpectaculART'' by Catrice. maniškis yra C04 Soulful. tai labai labai graži, šį sezoną mano mėgstamiausia burgundiška/prisirpusios vyšnios spalva. tiesa, šis nagų lakas yra su visiškai smulkiais aukso spalvos blizgučiais ir nusilakavus atrodo dukart tamsesnis, nei buteliuke.
http://www.catrice.eu/limited-edition/spectaculart.html



na tai tiek šiam kartui. tikiuosi, šis įrašas jums patiko taip pat, kaip ir man. gero jums likusio savaitgalio ir turiningos ateinančios savaitės!







                                                                                  ~ Goda

8 comments:

  1. super batai. Kaip tik tokiu ieskau. Jei nepaslaptis kiek mokejai ?:)

    ReplyDelete
  2. Lin. ačiū :) aš ir pati kai tik pamačiau iškart įsimylėjau juos :) apie 200-250 litų, tiksliai nepamenu :}
    Ribambelle thank you :)

    ReplyDelete
  3. I like those shoes a lot. Very simple minimal design and flat heel - perfect to me.

    ReplyDelete
  4. ačiū!!! pati laikiu nesulaukiu pavasario, kai pagaliau galėsiu juos nešiot :))

    ReplyDelete