Friday, April 4, 2014

March favorites | 2014



keista, tačiau praeitą mėnesį mėgau du iš pažiūros panašius, tačiau iš tikrųjų savo poveikiu besiskiriančius veido tonikus. vienas iš jų - senoji mano meilė Bioderma Sebium H2O didesnėje nei anksčiau pakuotėje. visų pirma noriu paklausti, ar gamintojai jame nieko nepakeitė? nes kvapas tikrai pasikeitė - tapo labiau parfumuotas, tačiau išliko malonus. šis tonikas gražina veido odą - savo sudedamųjų dalių dėka odos gilumoje esančius nešvarumus ištraukdamas į paviršių. rezultatui pamatyti reikia laiko. tačiau jis tikrai to vertas. kitas veido tonikas - daugelio blogerių išgirtas ir must have tapęs Lush Tea tree water. šio kvapas ne iš maloniųjų (kvepia natūraliu arbatmedžiu, o šio kvapo aš nemėgstu). tai kiek nervina produktą purškiant ant veido, tačiau kvapas greitai išgaruoja. o pats gaminys mano skincare rutinoje veikia kaip iššokusių spuogelių naikintojas. gerai juos išdžiovina, pernelyg nedžiovindamas odos. taip pat pastebėjau, kad labai efektyviai naikina aknę. naudojimo eigoje pastebėjau, jog šį produktą taip pat reikia nustoti tam, kad pasimatytų jo suteikiamas rezultatas. taip pat šis tonikas suvienodina odos atspalvį.
dairantis po prekių lentynas pastebėjau ir iš karto užsimaniau gaminio, kuris, jį išbandžius, jau po pirmo karto pavergė mano širdį. jau maždaug keturis mėnesius turiu nagų lako valiklį, kurį labai lengva naudoti, tačiau jo jau pats laikas atsikratyti. taigi nusprendžiau įsigyti šį Vix nagų lako valiklį su rožių aliejumi, kuris turi dozatorių! Lietuvoje drugstore parduotuvėse rasti tokį gaminį tikrai šokiruojantis dalykas.
pirmas man labai patinkantis dalykas yra tai, kad ši naujovė dvelkia tikru, neparfumuotu ar kaip kitaip dirbtinai dvelkiančiu rožių aromatu bei yra be acetono, taigi neišsausina ir nepažeidžia nagų taip greitai. su dozatoriumi valiklį naudoti kur kas lengviau ir paprasčiau. nežinau dėl kokios priežasties, tačiau šio nagų lako nuėmėjo reikia mažiau, nei anksčiau naudotų su acetonu.
ne tokia naujiena parduotuvėse, tačiau visiška naujiena mano kosmetinėje yra didelio dėmesio ir liaupsių sulaukęs L'oreal False lash Wings tušas. žinoma, prireikė šiek tiek laiko kol perpratau šepetėlį ir suradau tinkamiausią būdą kaip jį naudoti, tačiau po to sulig kiekviena diena rezultatu gėrėjausi vis labiau. neįprastai riestas šepetėlio galas tikrai pariečia blakstienas į išorę, sukurdamas ilgesnių blakstienų efektą. apašioje esantys šereliai riečia ir ilgina, puikiai dažydami kiekvieną blakstieną. žinodama savo blakstienas tikrai galiu pasakyti, kad naudojant šį tušą jos įgavo geriausią rezultatą per visus mano tušo naudojimo metus. kai jį baigsiu mąstau apie įsigyjimą vėl.
ilgai galvojau, ar verta kvepalus dėti į mėgstamiausiųjų įrašą, nes apie juos galėsiu pasakyti tikrai labai nedaug. galiausiai nusprendžiau tai vis vien padaryti, nes, net negaliu nusakyti kaip, šie Yves Saint Laurant Parisienne kvepalai man patiko pastaruosius du mėnesius.  žinoma, pagrindinis privalumas yra aromatas, kuriame, net ir aš galiu pasakyti, dominuoja gėlių ir muskuso aromatai. kai pagalvoju, kokia moteris dėvėtų šį aromatą, visuomet įsivaizduoju jauną moterį, miestietę, įsisukusią į savo gyvenimo rutiną, tačiau nepamirštančia paskirti laiko sau bei savo kultūrinių žinių plėtimui.
šiuos kvepalus nešioju tik tuomet kai einu į kokį nors svarbų renginį arba spektaklį. manau dėl to man jie patinka dar labiau, nes pajutusi šį aromatą iš karto prisimenu fantastiškai praleistą laiką besikultūrinant.











Goda

2 comments:

  1. O, gerasis Bioderma :) aš jį ir į mėnesio, ir į metų, ir į aplamai pačių geriausių kosmetikos topus dėčiau, tikrai turbūt neturiu geresnės priemonės :) o tušas labai sudomino, kaip tik išbandau dabar visokius, o kuo tas šepetėlis ypatingas, neįprasta forma?

    ReplyDelete
  2. taip, šis Bioderma mano mylimiausias, tačiau turiu įtarimų, kad pasikeitė formulė, nes anksčiau bandyto ir refuktatas akivaizdesnis buvo, ir kvapas kitoks, tačiau ir šis labai padeda :) taip, šepetėlis atrodo normalus, tačiau pačioje pabaigoje užsiriečia http://www.loreal-paris.lt/butterfly-wings ši technologija tikrai labai gražiai pariečia blakstienas. esu labai patenkinta tušu ir netgi mąstau jį įsigyti vėl :)

    ReplyDelete