Sunday, June 29, 2014

Nails Of The Day



L'oreal Color Riche in 616 Innocent Green

net neįsivaizduoju kas man užėjo, kad nusprendžiau įsigyti tokią spalvą. galbūt tam įtakos turėjo manoji kelionė į Kretą, o gal didelis noras pagaliau sulaukti šiltų orų. kad ir kaip ten buvo, štai ji, visiškai nieko bendra su kitais mano turimais nagų lakais neturinti melsvai žalia spalva, man asmeniškai gražiai ant nagų atrodanti tik tuomet, kai su užsiauginusi ilgus nagus ir neturiu jokio įdegio. 
kaip jau minėjau, spalva totaliai nebūdinga man. jau kurį laiką neperku nieko tokio išsiskiriančio ir ekstremalaus. 
kaip ir visuomet, tik nusipirkus ji man labai patiko, negalėjau nustoti jos naudojusi, tačiau kaip ir tikėjausi, ji gan greitai pabodo ir dabar yra naudojama tik tam, kad sunaudočiau ir netektų jos išmesti.
kaip ir visų L'oreal nagų lakų, šios formulė yra tikrai viena iš skysčiausių, dėl to lengvai tepasi, jos nereikia daug, greitai išdžiūsta. tačiau taip pat dėl skystos formulės reikia šiek tiek pasistengti, kad produktas ant nago nugultų vientisai, be dryžių. plokščio šepetėlio dėka tai padaryti išties lengva.
spalva ant nago, be viršutinio apsauginio sluoksnio išlieka iki 3 dienų.










Goda

No comments:

Post a Comment