Thursday, September 11, 2014

Maybelline One By One Mascara



jau prieš pirkdama šį tušą abejojau, ar man jis patiks. parduotuvėje atsidariusi mėginėlį ir pamačiusi priemonės šepetėlį iš karto pamačiau, jog tai yra priemonė, suteikianti blakstienoms daug apimties, vargu ar šiuo šepetėliu bus galima pridėti blakstienoms ilgio. taip pat žinojau, kad su šepetėliu nebus lengva tepti priemonę ant blakstienų. tačiau vis dėlto įsigijau šį tušą, nes tuo metu jo man labai reikėjo, pinigų beveik neturėjau, o šiam buvo nuolaida.
produktą naudoju jau porą savaičių. iš to galiu pasakyti, jog visos mano mintys pasitvirtino - tai tikrai nėra tušas tinkantis man. tad automatiškai jo negaliu ir mėgti. sunaudoti jį tikrai sunaudosiu, juk nusipirkau, nesu toks žmogus, kuris išmeta gerą daiktą, juk visgi savo pagrindinę paskirtį šis tušas atlieka, tačiau gyvenime daugiau nežiūrėsiu į jo pusę!
 kaip visuomet pradėsiu nuo gerų produkto savybių: jis nenutrupa, nenubėga, ant blakstienų išlieka visą dieną. šepetėlis priemone padažo kiekvieną, net ir trumpiausią blakstieną. jis yra tikros juodos spalvos.
panaudojus šį tušą blakstienos atrodo labai natūraliai.
produktas šiek tiek pariečia blakstienas, tačiau jų tikrai nepailgina, ko ir neturėtų daryti, tačiau visuomet optimistiškai to tikiuosi. tai tikrai vienas iš blakstienas tankinančių tušų, tačiau kadangi aš ir taip turiu labai tankias blakstienas, tankinančio rezultato nematau. netgi atvirkščiai - blakstienos būna šiek tiek sulipinamos viena su kita. 
tepant tušą ant blakstienų reikia įdėti tikrai daug pastangų tam, kad gautu rezultatu būčiau patenkinta.
produkto šepetėlių nėra patogu naudotis. jis yra išpūstas, mano nuomone pernelyg didelis, juo tušo aplikacija yra dar labiau apsunkinama. dėl tokio griozdiško šepetėlio yra labai lengva produktu ištepti viršutinius akių vokus.
jeigu atvirai, nesuprantu, kaip per pastaruosius mėnesius gamintojai iš prekybos vietų šalindami tikrai labai gerus ir visų mėgiamus blakstienų tušus, galėjo prekyboje palikti šį. na taip, suprasčiau, jeigu produktas nebūtų efektyvus tik ant mano blakstienų, tačiau apskritai nesu girdėjusi jokių teigiamų atsiliepimų apie šį produktą.
tikrai nemanau, jog jis buvo vertas vietos rinkoje. mano blakstienoms iš esmės visiškai nieko nedarė, na, o kaina, vertinant kokybės atžvilgiu, yra tikrai didelė.










Goda

4 comments:

  1. Hey, your blog is awesome
    you want to follow each other?
    follow me and i will follow u back (gfc)

    xoxo
    www.Arbbeautyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hello! I found your blog interesting too, so yes, we can follow each other :)

    ReplyDelete
  3. turiu tą patį tušą, kurio buvo ta pati (turbūt) nuolaida ir tokios pačios nuomonės.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. džiugu matyti dar vieną atsiliepimą, įrodantį, kad ne man vienai šis tušas yra nevykęs :)

      Delete