Wednesday, February 5, 2014

Liebster award tag




pirmadienį atsidariusi savo įrašų išklotinę buvau labai nustebinta. labai maloni blogerė iš Smell of Peony pažymėjo mane Liebster award rinkimuose. žinoma, labai apsidžiaugiau ir iškart pasidomėjau šiuo konkursu. tai iš tikrųjų labai gera proga tokioms blogerėms kaip aš, kurios dar neturi didelės skaitytojų auditorijos. 

Taisyklės:

1. įdėti nuorodą asmens, kuris jus pažymėjo
2. atsakyti į 11 klausimų, kuriuos tas asmuo sugalvojo
3. surasti 11 blogerių, turinčių mažiau nei 200 sekėjų ir juos pažymėti
4. sugalvoti jiems 11 klausimų, į kuriuos jie turi atsakyti

Atsakymai į klausimus:

1. Kodėl pradėjai rašyti blogą?

dėl to, kad savo aplinkoje neturėjau kur išsilieti, o žmonių, kurie domėtųsi mada ir kosmetika aplink mane yra itin mažai, taigi nusprendžiau pradėti rašyti blogą, kuriame galėčiau išdėstyti visas mano galvoje kirbančias mintis, susirasti daugiau bendraminčių bei praplėsti pažinčių ratą.

2. Koks tavo gyvenimo moto?

svarbu ne tai, ką apie žmogų galvoja kiti, o tai, ką apie save patį mano žmogus.

3. Koks grožio produktas yra tavo wishlist'o viršuje?

Boscia Luminizing black mask

4. Be ko negali išeiti iš namų?

be rankinės

5. kokios firmos kosmetika yra pati mėgstamiausia?

Sunkus klausimas, niekas nešauna į galvą. bet labiau išryškėjanti firma yra L'oreal

6. koks tavo hobis?

domėjimasis fashion & beauty industrija, blogo rašymas

7. koks didžiausias 2014 metų tikslas?

gerai baigti pusmetį mokykloje.
kiek įdomesnis - išbandyti daugiau luxury ir šiaip visų labiausiai išgirtų produktų

8. koks brangiausias dalykas, kurį kada nors nusipirkai iš grožio ar aprangos srities?

pakankamai brangūs būna mano užsakymai iš užsienio, taigi sakyčiau, kad brangiausias buvo paskutinis užsakymas iš Bath and body works, bet jeigu kalba eina apie vieną daiktą, tuomet net nepamenu

9. tavo dienos grožio ritualas.

po pietų pasidaryti didelį puodelį skanios kavos ir arba atsisėdus prie kompiuterio skaityti blogus ir žiūrėti youtube, arba jaukiai įsitaisyti lovoje ir skaityti žurnalus/knygą

10. mėgstamiausi kvepalai.

Marc Jacobs Daisy (fresh). nors ir neturėjau, bet jie man kvepia dieviškai

11. geriausia skaityta knyga.

šiuo metu skaitoma - Kristinos Jokštaitės ,,Karta sos''. jau seniai buvau pamiršus,kad knygos turinys gali sukelti tiek daug stiprių emocijų.

Mano klausimai:

1. šalis, į kurią nori nuvykti labiausiai
2. vienas kosmetikos produktas, be kurio negalėtum gyventi
3. kaip savo blogą įsivaizduoji ateityje?
4. mėgstamiausias aromatas (apskritai)
5. apie ką labiausiai mėgsti rašyti savo bloge?
6. mėgstamiausias kosmetikos ženklas
7. iš kur pasisemi įkvėpimo įrašams?
8. daiktas, kurį dabar labiausiai nori įsigyti
9. geriausia kada nors perskaityta knyga (ir kodėl)
10. jeigu galėtum pakeisti ką nors savo gyvenime, kas tai būtų?
11. svajonių profesija

Mano žymimi blogai:











Goda

No comments:

Post a Comment