Monday, August 18, 2014

La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Face Cleanser



labai švelni ir veiksminga prancūziškos kompanijos veido prausimosi priemonė riebiai jautriai odai. iš pakuotės tūrio galima numatyti, jog produktą naudoju labai ilgą laiką. šio naudojimo metu buvau porą kartų padariusi pertraukų nuo šios priemonės, kad oda nepriprastų ir pati galėčiau išmėginti ką nors naujo. taigi minėtų pertraukų nuo produkto metu susidūriau su neįprasta patirtimi - kai naudoju priemonę atrodo, jog ji nieko ypatingo nedaro, tačiau kai nustoju ją naudojusi oda iškarto ima šėlti, ant jos po truputį atsiranda vis daugiau netobulumų, poros pradeda labiau užkimšti. tokia pati odos reakcija apart šio prausiklio man gyvenime buvo tik kartą - naudojant Bioderma toniką. chm, galbūt taip veikia gera prancūziška kosmetika? :)
vos tik pradedant naudoti prausiklį aiškiai galima pasakyti, jog tai yra natūralesnė priemonė ne tik dėl to, jog jos kvapas nėra cheminis, o lengvas gėlių (konkrečiai man labai primena tulpes), kurio retkarčiais netgi galima ir nepajausti. taip pat ir produkto putojimas išduoda jo natūralesnę sudėtį - prausiklis putoja gerai, tačiau jo putojimas nepanašus į cheminių prausiklių, šiuo atžvilgiu putoja blogiau nei pastarieji.
pats prausiklis gerai pašalina odos paviršiuje esančius nešvarumus, riebalų perteklių. po naudojimo oda būna švari, tačiau jos netempia. idealiai tinka naudojimui tiek ryte, tiek ir vakare.
ilgainiui naudojant produktą pastebėjau, jog tai yra turbūt vienintelis mano naudotas toks geras veido prausiklis, nes jį naudojant mano oda tampa nuraminta, iš tiesų graži, kur kas švaresnė. taip, šis prausikis tikrai puikiai tinka jautriai odai - švelniai valo odos paviršių, suvienodina toną ir nuramina odą. tačiau taip pat produktas valo ir giliuosius sluoksnius - jį naudodama pastebėjau kaip maždaug per savaitę nuo naudojimo pradžios odos būklė pablogėja (ant jos atsiranda daugiau spuogų, visuomet keletas poodinių), tačiau tai tik iš gilesnių sluoksnių į paviršių iškelti nešvarumai, nes, vos tik su jais susitvarkau, mano oda visuomet atrodo kaip niekada gerai. tačiau kaip jau minėjau anksčiau, dažnai gali atrodyti kad priemonė yra neveiksminga ir gali pabosti. tam, kad įsitikinčiau klystanti, visuomet padarau pertrauką ir išmėginu kokį nors kitą veido odos prausimo gaminį. 
jau įsitikinau, jog geresnės veido prausimo priemonės dar nesu naudojusi, šios naudojimo metu mano oda būna švari ir suvienodintu atspalviu, kaip niekada. 
deja, internetinėse parduotuvėse šio prausiklio neberandu, gamintojų internetinėje svetainėje jo taip pat nebėra, tačiau jo išsižadėti labai nenoriu, tad, regis, teks kibti į intencyvią prausiklio paiešką. kaip tyčia man taip nutinka visuomet kai atrodo, kad pagaliau atrodau mano odai idealiausiai tinkančią odos priežiūros rutiną.
taip pat norėjau pridurti, kad jeigu atsiras norinčių išvysti išsamų įrašą apie veido priežiūros priemones riebiai (išsiaiškinau, kad kartu ir jautriai) odai, kurios man padėjo, tiesiog rašykite komentaruose :)











Goda

2 comments:

  1. Na stai koks sutapimas, vakar kaip tik narsiau internete ir issirinkau, ka planuoju nusipirkti isbandyti is sios firmos!! Bus pirmas kartas perkant La Roche Posay produktus, bet labai nekantrauju ismeginti :) o atsiliepimai ineternetinej erdvej tikrai geri.

    ReplyDelete
  2. tiesa, šios firmos priemonės iš tiesų sulaukė daug dėmesio ir teigiamų atsiliepimų. mano sąraše taip pat yra keletas produktų kuriuos vis dar nekantrauju išbandyti! :)

    ReplyDelete