Tuesday, November 11, 2014

Garnier Vita Boost Shampoo | Would I Repurchase?




vienintelis iki šiol mano atrastas pigus šampūnas, gerai atliekantis savo darbą. tai labai paprastas, švelnus, plaukams pernelyg nekenkiantis, tačiau gerai nešvarumus pašalinantis šampūnas normaliems/riebiems plaukams.
lengvos, skystos konsistencijos šampūno naudojimui reikia visai nedaug. net ir mažas jo kiekis lengvai pasiskirsto ir labai gerai putoja, itin lengvai išsiplaudamas iš plaukų.
 produkto kvapas gaivus, citrusinis. tai man ir nepatinka, nes jaučiasi, jog naudoju pigesnį šampūną, mat kvape tai itin atsispindi. 
po naudojimo plaukai būna purūs, lengvai krenta, tačiau pernelyg didelės apimties nesuteikia. būtent dėl to nenaudoju šio šampūno vieno. visuomet jį turiu naudoti su apimties suteikiančia kauke, mat skirtumą, jog mano plaukai yra be apimties, pastebi ten ir aplinkiniai. na o tai mano požiūriu nėra geras bruožas. 

iš esmės naudojant šį gaminį būtų galima išsiversti ir plaunant plaukus kas antrą dieną, antrąją dieną naudojant sausą šampūną ar surišant plaukus, tačiau jau nuo vasaros pradžios aš nustojau naudoti sausus šampūnus, jie man dėl kažkokios priežasties ėmė visiškai nepatikti ir tiesiog ėmiau plauki plaukus kiekvieną dieną. būtent tam Garnier šampūnas praverčia labiausiai. kaip jau minėjau, jis yra švelnus, tačiau gerai atlieka savo darbą nepažeisdamas laukų ir jų pernelyg neišsausindamas. tiesiog puikus naudoti kiekvieną dieną. vis dėlto esu priversta kartu naudoti plaukų kondicionierių ar kaukę dėl atšiauraus oro, mat plaukai linkę šiek tiek išsausėti. 

tačiau nepastebėjau gamintojų žadamo bruožo paversti plaukus stipresnius ar labiau žvilgančius. 
tačiau rekomenduočiau jį parduotuvėje pauostyti ir jeigu kvapas įtiks, įsigyti kiekvienai riebius plaukus turinčiai merginai, nes riebiems plaukams skirto šampūno, kuris būtų geresnis už šį ir kurio kaina būtų visiems prieinama dar atradusi nesu. tačiau aš kiekvieną dieną naudodama šampūną noriu ko nors daugiau, šis daugiau nebeatitinka mano poreikių, yra pernelyg paprastas na o ir kvapas, kaip minėjau, nėra prie širdies. o ir galiausiai prieš metus pagrindinė produkte patikusi savybė - nebūtinybė plaukus plauki kiekvieną dieną dėl jo itin gerai juos išplaunančius savybės man nebeaktuali, nes juos ir taip trenku kiekvieną dieną. 







Goda




2 comments:

  1. nežinau, ar Garnier produkcijos galiu įsigyti čia, Dubline, tačiau turbūt niekada nepamiršiu to visiškai nuostabiai gardaus Garnier plaukų kaukės kvapo :) šios priemonės pavergia savo aromatais!

    ReplyDelete
  2. na šios firmos kaukės dar nesu bandžiusi, tačiau nors ir kaip dievinu citrusinius kvapus ir dar ypatingai tuose produktuose, kuriuos naudoju rytais, šio šampūno kvapas man buvo pernelyg citrusinis ir netgi pigokas.

    ReplyDelete