Thursday, November 6, 2014

Luxury Lush Pud bath bomb from Lush



ir ankstesnius metus buvusi bei tikrai daugelio žmonių pamėgta, Kalėdiniam leidimui priklausanti  dar viena vonios bomba iš Lush. nei pernai, nei šių metų pradžioje šia bomba susidomėjusi nebuvau. ne itin viliojo išvaizda, o ir kvapas nežavėjo. vienintelis mane visuomet intrigavęs jo bruožas - spalvų gausybė, vis buvo įdomu, kaip jis tirps vandenyje ir kokius efektus sukels. 
na o šiais metais galų gale pasidaviau savam smalsumui ir paskatinta nebe taip blogai dvelkiančio gaminio aromato galiausiai įsigijau šią populiariąją bombą.
galbūt pradėsiu nuo aromato. jis labai subtilus, savo unikaliomis natomis primenantis Kalėdas. man jis labiau panašus į meduolius, tačiau jų aromatas yra sumišęs su kažkuo saldaus, o tai paverčia produktą unikaliu. tačiau čia taip pat tvyro ir dar kažkokių, man niekaip neatpažystamų žiemos prieskonių natos. visumoje jis tikrai primena žiemos švenčių laikotarpį: yra šiltas, turi sunkesnį prieskonių dvelksmą, tačiau dėl savo saldumo yra labai unikalus. 
kalbant apie priemonės tirpimą vonioje, į kurį, beje, dėjau daugiausiai vilčių, galiu pasakyti, jog čia jis mane tikrai nuvylė. tikėjausi daugiau spalvų žaismo ir efektų, tačiau tirpdamas vandenyje produktas tiesiog pavertė vandenį rausvu, taip pat tirpdamas jis nuolatos sukosi aplink savo ašį, dėl to nuo jo atsiskirdami bei tuo pat metu tirpdami spalvų blokai sudarė labai gražų spalvingą verpetą. štai šio reginio stebėjimas ir buvo pati gražiausia viso produkto dalis. tačiau galutinė vandens spalva man ne itin patiko. žinoma, labiausiai ji priminė rožinę spalvą, tačiau dėl tarpusavyje susimaišiusių spalvų ji tapo tarsi purvina violetinė. taip pat tradiciškai spalvos atrodo labai ryškios ir daug žadančios, taigi suteikia daug vilčių, na o galutinis rezultatas atrodo itin išblukęs ir depresuojantis. 
tačiau iš visų labiausiai sužavėjęs dalykas yra tai, jog tirpdamas gaminys išskiria itin mažas blizgias daleles, kurių gausiai pripildytas buvo visas vanduo. būtent jos man ir patiko labiausiai, nes sukėlė tikrai kalėdinę nuotaiką, buvo smagu stebėti kaip tūkstančiai dalelių plaukiodamos vandenyje atspindi šviesą. tai išties ir atpalaiduodavo labiausiai. 
taip pat labai gerai yra tai, jog blizgučiai neprilimpa prie kūno odos ar vonios paviršiaus, tad su jais nekyla jokių sunkumų.
apibendrinus galėčiau pasakyti, jog nors ši vonios bomba ir nebuvo siaubinga, man ji nepatiko ir jos daugiau nepirksiu. nors man ir paliko įspūdį joje esantys blizgučiai, o ir kvapas buvo visai nieko, tačiau jis man nėra toks stulbinamas jog įsimintų. žinoma, aromatas užpildo visą vonios kambarį, neapsunkina uoslės. tačiau labiausiai mane nuvylė vandens spalva ir mano lūkesčių nuvylimas. taip pat gaminys nepakeičia vandens tekstūros, o po naudojimo oda išlieka tokia pati, nei kiek nepašvelnėjusi. 
manau, jog Lush produktuose svarbiausia yra kvapas. kaip jau minėjau anksčiau, šis nėra mano mėgstamiausias, tad jo daugiau neįsigysiu na ir 16 litų už jį daugiau jokiu būdu nemokėčiau. tačiau rekomenduočiau pirmiausia jį pauostyti. tikrai daug žmonių mėgsta šš produktą, tad jeigu jums patiks jo kvapas, tai ir visa kita neužklius.
nuolatinėje Lush linijoje šio gaminio alternatyva yra Twilight vonios bomba. turbūt dėl to jog niekad ir neįsigijau, nes tai yra viena populiariausių jų gaminamų bombų, o jos kvapas man tiesiog nepatinka. 








Goda



4 comments:

  1. kaip įdomu!! kaip tik draugė neseniai pasakojo apie tai, jog nori įsigyti Lush vonios bombą :) o kadangi man apskritai Lush parduotuvės kelia galvos skausmą jau vien praėjus pro šalį, tai ten užbėgt ir kažką nusipirkt noro nelabai ir kilo po vieno pirkinio :D manau, kad smalsumas pakankamai sukeltas ir tikrai norėsis išbandyti kokią įdomią vonios bombą :)

    ReplyDelete
  2. pirmas apsilankymas mane taip pat kiek suglumino, tačiau nepasidaviau šiam jausmui, to linkėčiau ir tau, nes tai iš tiesų nuostabi ir tikrai dėmesio verta parduotuvė :) kaip tik šiandien buvau, jau atvežtas visas kalėdinis asortimentas ir viskas iš tiesų kvepia nuostabiai, tad tikrai patariu užsukti! :)

    ReplyDelete
  3. great post! comecheck out my blog at
    makeituporfunny.blogspot.com

    ReplyDelete