Monday, September 2, 2013

Review: Margarita Shampoo with flax and wheat extracts



Kai noriu atgaivinti plaukus, pailsinti nuo cheminių medžiagų ir leisti jiems atkurti natūralią pusiausvyrą, visuomet renkuosi Margarita produkciją. tai jiems būna lyg atostogos :) ir mano pasirinktas Margaritos produktas dar niekuomet nėra manęs nuvylęs. tiems kurie nežino, visa Margarita kosmetika yra ekologiška. jos produktai gaminami iš natūralių sudedamųjų dalių. dauguma jų produkcijos tinka kasdieniam naudojimui ir yra patikrinta dermatologų. jeigu atkreiptumėt dėmesį į pirmuosius mano įrašus (daugiausia produktų apžvalgų) pamatytumėt, kad esu išbandžiusi ne vieną šios firmos produktą ir esu susidariusi nuomonę apie ją. 
kalbant apie šampūną, kaip byloja aprašymas, viena iš pagrindinių produkto sudedamųjų dalių - linų ekstraktas - saugo plaukus nuo pažeidimų, gaivina, atkuria plaukų struktūrą ir purumą. kviečių ekstraktas intencyviai drėkina bei ramina plaukus ir galvos odą. 
Šapmūnas labai švelnios tekstūros ir plaunantis galvą iš pačios jo tekstūros ir kvapo jaučiasi, kad yra natūralus. žinoma, iš ekologiškų produktų itin didelių rezultatų tikėtis tikrai nereikia, bet produktas padarė man įspūdį. jo kvapas tikrai yra gana raminantis, o plaukai ištrinkus galvą būna ne-į-ti-kė-ti-nai purūs. produktas gerai išplauna galvą, dėl to nereikia jos plauti kasdien. 
dėl intencyvaus plaukų drėkinimo nesutinku, nes mano plaukai po paskutinio naudoto šampūno buvo vis dar išsausėję, nepaisant to, kad senąjį pakeičiau šiuo. Laimei, griebiausi papildomų plaukų priežiūros priemonių ir mano plaukai dabar kaip niekad švelnūs. dėl švelnios produktų tekstūros ir natūralios sudėties Margarita produktai iš tikrųjų tinka kasdieniam naudojimui, tačiau nepaisant to, kokias priemones naudojat, to visgi daryti nerekomenduoju. Visų tų saugojimų nuo pažeidimų, gaivinimo, plaukų struktūros atkūrimo ir t.t. pažadų nei patvirtinti, nei paneigti negaliu.
visumoje tai yra labai pigus ir geras šampūnas, tinkantis plaukus pailsinti ir jiems leisti atsipūsti norintiems žmonėms. jo galima rasti bet kurioje maisto ar kosmetikos prekių parduotuvėje, o ir kaina jo yra labai maža. 






Goda

No comments:

Post a Comment