Wednesday, January 29, 2014

What I got for Christmas & Birthday


kaip ir praeitais metais, taip ir šiemet šį įrašą darau gerokai vėliau nei kiti. tai yra dėl to, jog mano gimtadienis sausio pabaigoje, ir užuot dariusi du įrašus, jau seniai seniai seniai nusprendžiau kiek palaukti ir daryti vieną post'ą.
šiame parodysiu jums viską ką gavau, apart galybės saldainių ir, žinoma, pinigų. tiesa, kai kurių dovanų dar negavau, taigi gali būti, jog jas pamatysite viename iš Last week įrašų.

jau tradicija tapusi dovana. itin gražios gėlytės tik atsikelus gimtadienio rytą :)

jau senokai žvalgiausi į šią žvakę, tačiau niekad nebūčiau už ją tiek mokėjusi. tačiau gavusi ją dovanų tikrai labai džiaugiuosi. ji itin neįprasto vanilės kvapo, tačiau deginant kvepia visi namai.

draugės dovana gimtadienio proga. ši žvakė man labiau prie širdies. labai skanus vanilinis kvapas, sumišęs su dar kažkokiu stipresniu aromatu. nekantrauju pradėti ją degint

natūralus kavos muilas bei vienas iš tų nesveikai kvepiančių namų kvape išmirkintų medinių rutuliukų (šio kvapas tikrai nesveikas) 

vienas iš daiktų, į kuriuos investavau per šventes gautais pinigais. labai labai džiaugiuosi šia palete, jau seniai planavau keliauti į Inglot 

iš tiesų žinojau, kad Kalėdoms nuo tėvų gausiu kvepalus. dėl šios dovanos labai džiaugiuosi ir taupau kiekvieną jų lašą

iki šios dovanos gavimo apie šią firmą nebuvau girdėjusi. pasirodo ji Douglas nauja. šis rankų kremas man labai patinka ir nekantrauju išbandyti kitų šios firmos gaminių.

dar vienas į mano kolekciją. tikrai labai skaniai kvepia, o dar ta vžbaby pink spalva..

kakavos ir vanilės kvapo dušo želė / vonios putos. labai saldaus kvapo. taip pat labai nekantrauju pabandyti šį produktą. daug iš jo tikiuosi :)

pačios mieliausios šlepetės, kokias kada esu mažiusi

labai savitas rankų darbo kaklo papuošalas. apie jo nešiojimą mąstau tik žiemą, dėl jo storumo ir sudedamųjų medžiagų jis man asocijuojasi tik su žiema. tačiau vis dar neįsivaizduoju, su kuo jį priderinsiu

hand made puodelis su mano vardu











Goda


5 comments:

  1. Mmm tie ysl kvepalai labai skanus. :)

    ReplyDelete
  2. Inglot, woohoo, jega!! As ir paskutiniame savo irase jais pasidziaugiau, tikrai tikrai geri seseliai!
    Oh tos dovanos, kaip smagu gauti :))

    ReplyDelete
  3. padaryk kadanors savo makeup tour!:D

    ReplyDelete
  4. Monika - pirmi mano gyvenime įsigyti šešėliai buvo iš Inglot, nuo tada jokių kitų net ir nebandau, esu labai patenkinta šiaip :)
    Milda - to makeup ne tiek jau ir daug turiu, didesnį dėmesį skiriu veido bei kūno odos priežiūrai, tačiau tokį įrašą padaryti ateityje galėsiu :)

    ReplyDelete