Friday, January 31, 2014

January Favourites



must have produktas, kurį atradau visai neseniai. paprastai esu prieš sausus šampūnus, kurie turi kvapą, nes juos naudojant kvapas iš karto asocijuojasi su riebaluotais plaukais. tačiau šio Got2b Volume refreshing Styling powder šampūno kvapas atgaivina. taip pat šis sausas šampūnas tikrai labai gerai atlieka savo darbą ir apie riebaluotus plaukus visą dieną net netenka pagalvoti. 
produktą labai lengva naudoti, nes pudra yra bespalvė. ji sugeria absoliučiai visą riebumą atsiradusį ant plaukų šaknų ir suteikia jiems porą valandų išliekančią apimtį. plaukai visą dieną išlieka švarūs, gaivūs ir dvelkiantys braškėmis.
net neįsivaizduoju kas mane taip paskatino domėtis The body shop odos priežiūros priemonėmis, tačiau šiuo metu esu ant jos labai pasinešusi. Baigus naudoti macadamia Duo kūno sviestą, pradėjau naudoti šį Mango kūno sviestą ir turiu pasakyti, jog tai nėra idealus kūno sviestas, tačiau esu labai laiminga jį naudodama. kvapas yra labai malonus, kiek parfumuotas, tačiau labai švelnus ir gaivus. jis labai tiktų naudoti vasarą. tačiau dėl kremo konsistencijos net neįsivaizduoju, kaip jį galima naudoti vasarą. nors ir palyginus su anksčiau naudotu duo kūno sviestu, šis yra lengvesnės konsistencijos ir įsigeria greičiau, tačiau vis tiek ne iki galo ir tenka rengtis dar su šiokio tokio riebumo pojūčiu ant odos.bet ši  produkto neigiama savybė netrukdo man mėgautis jo naudojimu ir paliekamu nuostabiai glotnios, šilkinės odos rezultatu.
padrutuvėje skaitydama veido kremų aprašymus išvydusi pažadą, kad naudojant produktą oda įgaus matinį efektą ir visą dieną kontroliuos riebalinių liaukų veiklą, visa tai tiesiog praleisdavau ir neimdavau į galvą. taip buvo iki tol, kol neišbandžiau šio Rasa 3 Step veido kremo - gelio. jo gamintojai tikrai visą dėmesį sutelkė į matiškumo suteikimą. tiesa, jis visą dieną neišlieka, tačiau dienos eigoje būna kontroliuojama riebalinių liaukų veikla, tad veidas neatrodo toks riebus kaip būna įprastai. taip pat labai vertinu greitą gaminio įsigėrimą į odą.
paprastai į tokias spuogų naikinimo priemones neinvestuoju. labiau esu linkusi sutelkti dėmesį į išties gerai odą valančias priemones ir kelio užkirtimą spuogų atsiradimui ant odos. tačiau internete radusi šią Clinique anti - blemish clearing treatment priemonę nusprendžiau pabandyti ir tikrai nenusivyliau savo sprendimu. nors ir esu susirūpinusi dėl spartaus gaminio mažėjimo ir didelės jo kainos, jį naudojant mano oda išties tapo švaresnė. jo naudojimą sutelkiau tik ant skruostų ant kurių po pastaruoju metu naudotų produktų antirado daugybė poodinių spuogelių. į pagalbą pasitelkus šią priemonę mano skruostų oda iš tiesų tapo švaresnė, spuoguotumas sumažėjo, o ant odos nuo spuogų likusios dėmelės pašviesėjo.
negaliu pasakyti nieko blogo apie paskutinį savo daiktą. vos tik nusipirkusi Inglot eyeshadow palete žinojau, kad ji paklius į mano sausio myliniausių įrašą. neturiu apie ją pasakyti nieko blogo. spalvos tiesiog stulbinamos ir beveik visos iš jų yra natūralios. dengiasi labai lygiai, tarpusavyje maišosi taip pat labai sklandžiai, taigi makiažą darausi be jokių kliūčių. šešėlių pigmentacija taip pat itin gera, net ir pačių šviesiausių, o konsistencija priklauso nuo pačio gaminio efekto. 
taip pat labai patinka pakuotė, su kuria drąsiai galima keliauti. ir galimybė patiems keisti šešėlių padėtį paletėje. tiesiog negaliu atsigrožėti savo pirkiniu :) 










Goda

2 comments:

  1. Visi mėgiamiausieji atrodo labai puikiai. Ypač Inglot, aš esu šios firmos gerbėja jau ne vienerius metus :)


    makeupdemon.blogspot.com

    ReplyDelete