Thursday, October 23, 2014

Bath time...Lush ,,Space Girl'' Bath Bomb


kamerai sugedus, nuotrauką turėjau ištraukti iš interneto, tad šį nėra mano.

kadangi turiu tokią tendenciją voniomis labiau mėgautis šaltuoju metų laiku, o maudynės be kokių nors vonios putų, bombų, ar kitų gėrybių man nėra pilnavertės, šiuo metų laiku piniginė labiausiai kenčia nuo jų. kaip žinia, šiuo metų laiku Lush susilaukia daugiausiai dėmesio, nes jie būtent labiausiai ir garsėja dėl linksmų, unikalių ir niūrias šaltas dienas praskaidrinančių vonios produktų. būtent dėl ypatingai plataus ir sudominusio šių metų asortimento ir savo didelės meilės po sunkios dienos mėgautis spalvotomis, kvapniomis voniomis ir tokiu būdu atsipalaiduoti, nusrendžiau sukurti naują įrašų seriją. nežinau, ar ji lietuvaitėms bus įdomi, juk tikriausiai iki pat vasario mėnesio kalbėsiu vien tik apie Lush produktus, tačiau aš mėgaujuosi naujų jų produktų badymu, testavimu, asmeniškai man šie įrašai būtų labai įdomūs. tikiuosi, įdomūs jie bus ir jums :)

prieš porą metų, jeigu atmintis neapgauna, tais pačiais metais kai pradėjau rašyti blogą, įsigijau savo pirmąsias Lush priemones ir dėl kažkokių visiškai nesuvokiamų priežasčių parašiau tik vieną apžvalgą iš maždaug dešimties bandytų šios šios firmos produktų. nepaisant to, jog kiekvieno rudens pradžioje iki pat pavasario vidurio mane ypatingai traukia ši firma ne tik su savo plaukų ir veido priežiūros priemonėmis, tačiau ir su ypatingai spalvingomis, žaismingomis ir įvairių kvapų mylėtojus traukiančiomis kitokioms maudynėms skirtomis gėrybėmis.
šis ruduo tikrai nėra išimtis. nepaisant to, jog esu naudojusi tam tikras šių gamintojų priemones ir praeityje ar ne, kiekvienos iš įsigytų priemonių aprašymą išvysite mano bloge. tai nuo šių metų galiu jums tikrai garantuoti!

na o pirmasis produktas, kurį apžvelgsiu, yra vonios burbulas ,,Space Girl''. tiesą sakant, vonios burbulų iš šios parduotuvės dar niekada nesu naudojusi, tad tai, ir faktas, jog ši vonios bomba yra viena iš mėgstamiausių žymios Sprinkle of Glitter blogerės, mane gerokai pastūmėjo jos įsigyjimo link.
Bomba iš viso asortimento išsiskyrė kaip viena iš nedaugelio lengvesnį kvapą turinčių, tačiau vis tiek jaunatviškų, mergaitiškų, vasariškų kvapų primenančią gausą.
pasak gamintojų, šioje bomboje esantis greipfrutų aliejus atgaivina, valo ir tonizuoja odą, kol bergamotės atpalaiduoja. ši bomba pakelia nuotaiką. įmetus ją į vandenį, ,,Space girl'' pradeda sproginėti ir suktis aplink savo ašį (sukimosi savo bomboje nemačiau, tačiau tai man nesutrukdo jos mėgti). 
 palyginus su kitomis Lush bombomis, šią priskirčiau prie vidutinio dydžio kategorijos. įmetus į vonią iš karto buvau sužavėta itin gražių spalvų variacijų nuo oranžinės, iki labai tamsios violetinės. bomba ištirpsta labai greitai (max 2min.), o tirpdama skleidžia bomboms neįprastą garsą, kuris šiam gaminiui suteikia tik dar daugiau unikalumo. tačiau parduotuvėje, iš tiesų tai netgi namuose, produktas buvo subtilaus aromato, o vos tik pradėjus tirpti aromatas kvapas gerokai suintencyvėjo. žinoma neturiu nieko prieš tai, tačiau nesitikėjau, kad kvapas pakis.
beje dar nepaminėjau, jog ši vonios bomba labiausiai kvepia uogomis. tačiau man šis aromatas atrodo šiek tiek sumišęs su gėlių natomis. labiausiai patinka tai, jog jis visiškai neapsunkina uoslės, nors ir pasklinda po visą vonios kambarį.
ištirpęs ,,Space girl'' vonios bomba nepakeičia vandens tekstūros, ji netampa nei kreminė, nei švelnesnė. tai galbūt yra vienintelis šio gaminio minusas.
nepaisant to, po jos naudojimo oda vis tiek būna neįtikėtinai švelni, glotni.
nesu visiškai tikra, ar norėčiau įsigyti šią bombą kitą kartą, tačiau manau, kad taip. nors ji ir atrodo paprasta, iš išorės ne tokia spalvinga ar įdomi kaip kitos bombos, tačiau viską atperka neapsakomas jos kvapas. būtent taip man kvepia lietuviškasis Lush, kai į jį įeinu.
tikrai visoms patarčiau išbandyti šią bombą. tik turėkite omenyje, jog kvapas stipresnis nei atrodo.
na o ar aš ją pirksiu toliau, ar ne, manau, parodys laikas. mano nuomone reikia išmėginti dar bent porą Lush bombų kad suprasčiau, kas man iš tikrųjų labai patinka, galėčiau palyginti kokybę ir visa kita.

ši bomba yra nuolatinė. tai reiškia, jog nėra riboto kiekio, šventinio leidimo ir yra pardavinėjama visus metus.









Goda





2 comments: