Thursday, October 16, 2014

Best Blog Award






Taisyklės:

  • įdėti blogo, kuriame buvai pažymėtas, linką
  • atsakyti į 11 klausimų
  • nominuoti 11 blogų, kurie tau atrodo nuostabūs
  • užduoti savo 11 klausimų
  • pranešti tavo nominuotam bloggeriui apie nominaciją
  1. Pirmoji priemonė kurią išbandžiau buvo Bourjois Contour Clunbbing Waterproof akių pieštukas.
  2. ne, lūpų pieštukų aš nenaudoju :)
  3. priklauso nuo to, kaip man jie nepatiko. jeigu prekė bloga, tačiau vis dėlto naudojama, ją vis vien sunaudoju, tiesiog tokia esu, nemėgstu išmesti pinigų veltui. tačiau jeigu gaminys visiškai nenaudojamas, tuomet jį tiesiog išmetu.
  4. tiesą sakant nelabai jie mane ir traukia. esu pastebėjusi tendenciją tarp pigesnių kosmetikos priemonių, jog jos dažnai nėra geros kokybės, tad būtinai pasidomiu prieš pirkdama priemonę. tačiau kaip jau sakiau, manęs jos ypatingai netraukia.
  5. YSL. esu didelė jų įpakavimo gerbėja, taip pat turiu savo signature scent iš YSL kvepalų kolekcijos.
  6. nors ir labai domiuosi mada, tačiau jos pernelyg eseku. tiesiog perku tai kas patinka ir neretai pasitaiko, jog tai būna madinga.
  7. oooj, geriau paklaustumėt kuri nedomina :D Soap&Glory, Barry M, La Roshe Porsay, Caudalie, Origins, Tarte, Formula X, Nars, Nails Inc, Ren, Bumble&bumble, Boscia, Koress (Lietuvoje minimalus pasirinkimas), First Aid Beauty, Benefit...vardinti toliau? :)
  8. visų pirma tai apskritai labiau rekomenduočiau savo kolekcijoje turėti bent vienus geros kokybės nišinius kvepalus. jų aromatai kur kas unikalesni, ilgiau išliekantys, kitaip atsiskleidžiantys, jie visiškai kitaip reprezentuoja žmogų. aš esu tik už nišinius kvepalus. pati naudoju YSL Parisienne kvepalus ir be jų savo kolekcijos nebeįsivaizduoju.
  9. neaiškinu :) su to nesuprantančiais žmonėmis apie kosmetiką net nemėginu kalbėti, o tos kurios supranta..na joms ir aiškinti nereikia, nes ir pačios turi didelį polinkį kosmetikai.
  10. be kosmetikos pasaulio neįsivaizduoju savo kasdienybės. visuomet stengiuosi išbandyti ką nors naujo, domiuosi naujausiais produktais rinkoje, aš tiesiog tuo gyvenu. 


Mano klausimai:

  1. kosmetikos priemonė, be kurios negalėtum gyventi.
  2. aukščiausiai esanti kosmetikos priemonė tavo norų sąraše
  3. mėgstamiausia veido odos priežiūros firma (ar kelios).
  4. įvykis/planai, kurio dabar lauki labiausiai
  5. ar mėgsti šaltuoju metų laiku deginti žvakes? jeigu taip, kokios firmos žvakės patinka labiausiai.
  6. mėgstamiausia vieta atostogauti.
  7. mylimiausias drabužis/batų pora/ aksesuaras. kodėl?
  8. kokį makiažą naudoji kiekvieną dieną?
  9. koks mados ženklas/parduotuvė patinka labiausiai?
  10. kokių naujovių tikėtumeisi/norėtum Lietuvos rinkoje (mada, kosmetika etc.)
  11. mėgstamiausias gyvenimo posakis. 

nusprendžiau paremti lietuviškus blogus, dėl to nominuoju tik juos:














Goda









6 comments:

  1. Labas rytas. atsakiau http://lithuaniabeauty.blogspot.com/2014/10/best-blog-award.html

    Ačiū.. ;-)

    ReplyDelete
  2. Labai įdomiai čia, aš taip pat be kosmetikos neįsivaizduoju gyvenimo :) Priklausomybė :)


    makeupdemon.blogspot.com

    ReplyDelete