Tuesday, January 13, 2015

Rasa veido prausiklis su žaliąja arbata ir šilko balymais



Tikriausiai ne man vienai į galvą iš kažkur nuo seno yra įsirėžusi mintis, jog lietuviški kosmetikos produktai negali būti šimtu procentų kokybiški. Tačiau kuo toliau juos mėginu, tuo labiau jie mane stebina. Pavyzdžiui, šis Rasa veido prauiklis kaip išimtis mano užsibrėžtai nuostatai yra iš tiesų vertas dėmesio. Tiesa, naudojimo pradžioje dėl jo buvau sunerimusi, mat produktas yra skirtas visų tipų odai, o aš visuomet renkuosi gaminius skirtus konkrečiai mano odos būklei. Tačiau tai visiškai nepablogino gaminio veiksmingumo. 
Naudojimo metu šio gaminio reikia daugiau nei įprasto veido prausiklio, nes dėl savo natūralumo jis nepasižymi ypatingai geru putojimu. Masažuojant gaminį į odą aiškiai galima jausti, jog dėl šilko baltymų jis ne sausina, o maitina odą, nes priemonės konsistencija tuomet būna riebesnė nei įprasta. Taigi po naudojimo nesijaučia nei mažiausio tempimo pojūčio. Dar galėčiau paminėti, jog gaminys puikiai pašalina ant odos paviršiaus išsiskyrusį sebumą ir kitus nešvarumus, tačiau gilesnių jos sluoksnių tikrai nevalo. Nepaisant to, naudojant šį veido prausiklį akivaizdžiai sumažėjo nuo šalčio atsiradusių sausos odos plaušelių.
Minint produkto pakuotę, stebėtina, tačiau priemonę iš jos lengva dozuoti tik tiek, kiek konkrečiai norima ir nei truputėlio daugiau. Ir vis dėl to ji su pumpuojamuoju dozatoriumi yra kur kas patogesnė nes tuomet nereikia kilnoti pakuotės, o kuo mažiau papildomų veiksmų reikalaujantis įpakavimas visuomet yra geresnis. Ypatingai rytais, kai ruošiantis į darbą ar į mokyklą greita rutina yra svarbiausia. Tad šį trūkumą tikrai būtų galima pakeisti. 
Kalbant apie prausiklio aromatą, jis absoliučiai primena šilko baltymus, dėl to man ir nepatinka, nes dažniausiai produktai su šilko baltymais būna nuo senėjimo, o man to toli gražu nereikia. Būtent dėl to šiuo atžvilgiu apie produkto veiksmingumą nieko pasakyti negaliu. Nors ir kaip būtų gaila, aromatas yra dar ir stiprus.
Apibendrinant galėčiau pasakyti, jog šaltuoju oru jo naudojimu tikrai mėgaujuosi, jis gerai atlieka savo paskirtį ir maitina veido odą. Geriausia yra tai, jog šis priemonės bruožas nedaro jokios neigiamos įtakos mišriai mano odai - ji netampa riebesnė. Pati jo nepirksiu, turiu kitų man labiau patinkančių veido prausikliu, tačiau kas ieško pigaus veido prausiklio, galite išbandyti šį. 





Goda


No comments:

Post a Comment