Wednesday, November 27, 2013

Review - L'oreal Sublime body exfotonic



kvapas neįprastas, tačiau savo savitumu man ir patinka. tuo jis kvepia, net neįsivaizduoju, nes kai kalba prieina apie kvapų nupasakojimą, galiu pasakyt tik tiek, kad šioje srityje man labai nesiseka. bet galiu pasakyti tiek, kad kvapas man kiek primena jauno vyro odekolono, ar vandenyno aromatą. bet jis nėra in your face, tiesiog stiprokas. kalbant apie šveitiklį drįstu pasakyti, kad, tai yra vienas mėgstamiausių mano kada nors naudotų kūno šveitiklių. ir tai tikrai mėgstamiausias, kurį galima nusipirkti Lietuvoje. ilgiau mano blogą skaitantys turbūt žino, kad pats pačiausias kūno šveitiklis man yra Soap&Glory The Breakfast scrub. tačiau naudojant šį šveitiklį toliau, tai lengvai gali pasikeisti.
tai, kad man patiko apart kvapo - spalva. tik nusipirkusi jį maniau, jog tokios spalvos tik tubelė ir, kad pats broduktas bus skaidrus. tačiau pirmą kartą naudojant paaiškėjo, kad apatinė pakuotės pusė yra skaidri ir, kad šveitiklis iš tikrųjų yra labai gražios mėlynos spalvos. dar vienas dalykas, mane labai sužavėjęs yra tai, jog šveitiklis putoja. dar niekuomet nesu nei girdėjusi, nei bandžiusi nieko panašaus. ir nežinau ar man tik taip atrodo, ar iš tikrųjų putojančios konsistencijos dėka produktas kur kas geriau nušveičia odą ir mažesnio kiekio užtenka ilgiau, nei naudojant įprastą šveitiklį. 


taip pat labai patiko tai, jog produkto šveičiamosios dalelės yra cukrus ir jis tikrai šveičia odą! nes prieš tai mano naudotas Bodyfarm Rudojo cukraus kūno šveitiklis visiškai nieko nedarė odai, o šiame cuktaus kiekis yra pakankamai didelis, o granulės daug didesnės, tad rezultatas būna tikrai šaunus. 
produktas puikiai nušveičia odą jos nedirgindamas, tad galima tinkamai ją nušveisti nepažeidžiant odos paviršiaus. 
ant etiketės rašoma, jog:
  • šveičiamosios mikrodalelės išlygina odos nelygumus
  • pašalina negyvos odos ląsteles
  • gerina odos tekstūra
  • skatina ląstelių atsinaujinimą
vienintelis punktas, dėl kurio nesu tikra yra paskutinysis. tikrai nežinau ir negaliu pasakyti, ar produktas tikrai skatina ląstelių atsinaujinimą. tačiau apart to, šveitiklis tikrai labai puikus ir yra vertesnis daug daugiau, negu kainuoja. oda po procedūros lieka itin švelni. dešimtbalėje sistemoje vertinu jį 10 balų. tikrai visoms rekomenduoju. dėl kvapo ir spalvos, tikra ir vyrams ;)










Goda

No comments:

Post a Comment